zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
Anayela

Zauważyliście,że jak ktoś nie ma nic do powiedzenia, to daje minusa? Sondaż

Anayela | 23 maja 2012 21:42:53 | kategoria: Między nami, Pozostałe

  • G+
  • Facebook

Właśnie zaliczyłam 2 minusy, za ... podanie faktów!Dokładniej nazw środków farmakologicznych i stwierdzenia,że sterydy występują niechlubnie w kazdym sporcie. I za to dostałam minusa, bez ŻADNYCH opinii i wyjaśnień oraz innego punktu widzenia. Dziecinada! Zauważyliście to,że jak ktoś nie ma argumentów,albo nie jest w stanie nic na dany temat powiedzieć, to po prostu daje minusa?Bo tak łatwiej?

Zobacz wyniki Zagłosuj:

1 ładowanie danych... 8 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 53 skocz do ostatniej odpowiedzi odpowiedz

anonymous | 23 maja 2012 21:46:02

Popieram twoje zdanie w obu tematachi o sterydach i minusach.

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 22:30:15

dziękuję leone - nie przeszkadzaja mi minusy i z chęcią biorę je "na klatę',ale miej coś do powiedzenia, a nie tylko "-" i sprawa zalatwiona, bo to nic nie wnosi.
tyle razy sie z kimś nie zgadzam i ktoś ze mną,ale po to jest dyskusja,żeby przedstawic swoje zdanie :) 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 22:33:18

Kazdy ma prawo miec wlasne zdanie,bez tego nie bylo by dyskusji,tylko jedno klakierstwo.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 22:36:34

tu prężniej działa anty-klakierstwo Wink
ps.właśnie za to szanuję innych: za własne zdanie, bo to każdy ma prawo, a nawet powinien mieć 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 22:39:53

A mysle,ze tak jak i ja,nie jestes na pytamy,dla plusow,czy punktow.Jestem,bo mi sie tu podoba.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 22:46:19

dlatego też ta osoba nie dostała się na CL - bo wlasnie tam to mam gdzie i ty. tylko się zdziwiłam i zapytałam, czy tylko ja to tak widzę, czy jednak inni także.

@leone i tak trzymać! tez jestem, bo mi sie podoba, bo mogę bez zbędnej agresjii poznac czyjes opinie, zdanie, podyskutowac. nie kazdy do dyskusji jednak dorósł jak widać. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 22:57:27

A malo to spotyka sie duzych dzieci,nawet gdyby nie bylo zadnej punktacji,ani plusow,nic by to u mnie nie zmienilo.Niektorzy zbytnio to przezywaja.minus traktuja jak obraze majestatu.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:01:03

@leone chciałabym zobaczyć najdłużesz czarne listy ;) za inne poglady i minusy rzecz jasna :D

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 23:05:39

chyba@zbigpary.jest w tym mistrzem.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:09:07

ja się na jego listę nie dostałam jeszcze, więc ci nie powiem jak tam jest i jaka ta lista długa.
tylko mi powiedz, po co zadawać pytanie, jak ci nie pasują odpowiedzi i wywalasz kogoś na CL? to dopiero jest numer  

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 23:17:05

Ja juz mialem ta przyjemnosc.I potwierdzam,ze tez nie widxe sensu zadawac pytanie by byly same plusy.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:20:47

dochodze do wniosku,że widocznie to my się nie potrafimy bawić ;)

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 23:25:28

to jutro Powpisujemy na Cl po dwudziestu i bedzie okWink

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 23:26:34

i tym sposobem pytamy zamilknieWink

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:28:29

haha fantasta Cool

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 23:31:32

Dla mnie CL moze nie istniec,gdy mam cod komus powiedziec,to powiem(napisze)prosto z mostu,a zeby mnie nie zbanowano,to na priv.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 17:27:49

@Anayela Piszesz, że lubisz, jak ktoś ma własne zdanie, ale rozpamiętujesz moje odpowiedzi do dziś i zrobiłaś nawet o nich pytanie, a poza tym to leone się z Tobą zgadza w 100%. :-)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 25 maja 2012 00:02:15

w tym pytaniu i owszem,ale nie zawsze.
nie każdy się zgadza i nie zawsze np.
simon,cichy,,anetap,arinka,bingola i inni. zauważysz to w innych pytaniach. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 25 maja 2012 09:31:25

@cxxxx.Nie stawiam plusow,po znajomosci,nie jest tak,ze z kims sie zgadzam z automatu,bo go lubie.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Fighterka

Fighterka | 23 maja 2012 21:46:06

W sumie to dziecinada, ale tak bardzo zależy Ci na tych łapkach?..

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 22:32:16

fghterka nie, tylko to nic nie wnosi do dyskusji. nie zgadzasz sie z moim zdaniem?mas zpełne prawo! przestaw swoje, moze masz rację :) ja potrafię komuś przyznać rację.  i rozumiem,jezeli chodzi tylko o poglądy -ok, nie zgadzasz się, przedstaw swoje. nie? no cóż.
ale żeby fakty???? to tak jakbym ci powiedziała,że klon to drzewo lisciaste, a ty byś mi minusa za to Surprised 
rozumiesz przecież :) 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Fighterka

Fighterka | 24 maja 2012 17:08:18

Zgadzam się z twoim poglądem, ale nie rozumiem kogo mogą obchodzić te durne łapki.. To tylko internet Undecided

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 23 maja 2012 21:47:34
Odpowiada Ekspert kategorii Pozostałe I.

Zauważyłem. Pytaczek1, kokospoko - zero postów, kilka tysięcy minusów. A Administracja śpi...

0 ładowanie danych... 7 ładowanie danych... skomentuj
GPS Grzegorz

GPS Grzegorz | 23 maja 2012 22:38:27

To kokospoko nie został zbanowany?! Surprised

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 23 maja 2012 23:43:23

Adminisracja pozostawila wszystko moderatorom, ktorzy musza uzerac sie z pajacami... Reklam tylko nawieszali, Adblock ma pelne rece roboty, robia na uzytkownikach kase, a caly system maja w dupie. Zjawsko pod nazwa zbigpary - dla przykladu... Totalna ignorancja wobec wlasnego regulaminu, netykiety i zasad dobrego smaku.

 

/SIMON

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 18:31:10

Takich to zostawiaja a takich fajnych uzytkownikow to blokuja, jak to ostatnio bylo.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 21:53:13

a ja dostałem od nowej uzytkowniczki, którą widziałem na tym serwisie pierwszy raz w życiu obraźliwe dwa komentarze i bana żebym się nie mógł do niej odnieść

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj
debilek2

debilek2 | 23 maja 2012 22:01:43

Kolega Siegmund spotkał Prawdziwo Kobiete, więc się niech Kolega nie skarży, tylko w złote ramki oprawić, ołtarzyk zbudować i pokłony bić, bić, bić! Bo do nich to ani Kolega, ani Dionizy, ani żadne indywiduum, które się nieopatrznie tutaj wpisało, to takim do pięt nie dorastawamy!

0 ładowanie danych... 6 ładowanie danych... skomentuj
debilek2

debilek2 | 23 maja 2012 22:03:19

Koleżanko Anayela - witamy w Klubie!

Dionizy dostał zaszczyta bycia wpisanym na Listę Miłości, bo napisał, że w pewnym roku wydarzyła się wojna Rosyjsko-Turecka...

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 22:33:51

ech moi mili, słów mi brak. poglądy to mozemy mieć inne, ale fakty są faktami czy sie to komuś podoba czy nie 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 23 maja 2012 22:39:58

Jak już pisałam, dałam Ci minusa bo nie zgadzam się z Twoim zdaniem,dla mnie większą dziecinadą jest robienie wielkiego halo tylko z tego powodu, że ktoś nas minusuje.

Po to są minusy żeby ich używać, tak samo zresztą jak plusy.

Musisz wziąć to na klatę, że nie każdy będzie miał takie zdanie jak Ty.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 23 maja 2012 22:55:51

adell> Musisz wziąć to na klatę, że nie każdy będzie miał takie zdanie jak Ty.

Z a to plus...
O minsach ponizej.

 

/SIMON

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:06:56

@adell toż i nie ma! np.Simon, częstokroć nie ma,ale nie zdarza mu się walnąć minusa sztuka dla sztuki, tylko wypowiada/wypisuje swoje opinie, bo do nich właśnie ma prawo- tych innych także!
nie jesteś jedyną osobą,ktora uskutecznia takie zachowanie,więc stawianie się tutaj za wzór jest niewłaściwe.
takie same numery wali mi cichy czy swego czasu ayisha.

@Simon ;) ty  jesteś moim dyżurnym minusowiczem-możesz coś w tej sprawie powiedzieć.a  tak na poważnie: widzisz, niektórzy sobie słodzą,że to o nich.
a ja się nie zamierzam tłumaczyć (bom niewinna) i ty wiesz najlepiej,że jak mam konkretnie coś do kogoś to jasno i wyraźnie o tym mówię i kieruje do danej osoby :)

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 07:10:50

Anayela zresztą nie walę Ci minusów sztuka dla sztuki, tylko dla tego że nie chce mi się z Tobą dyskutować w danym temacie, a minus mi wystarcza, lecz jeśli zapytasz dlaczego tak, a nie inaczej to Ci po prostu odpowiem.

Jakoś nigdy nie zauważyłam abyś mnie pytała za co ten plus, a właśnie minus służy do ocen danych wypowiedzi tak samo jak plus.

Dlaczego nie oburzasz się na plusy.

1 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 24 maja 2012 07:57:33

Dlaczego nie oburzasz się na plusy
przecież to proste: jeżeli plus to:
1.podoba ci się czyjś punkt widzenia
2.zgadzasz się z daną opinią
więc chyba nie trzeba nic dodawać? no chyba,że wolisz napisać,ze masz taki sam pogląd na sprawę.

a minus?jasne, z opinią się nie zgadzasz,ale zamiast olewać drugą osobę -co zrobiłaś, bo "nie chciało mi się z tobą dyskutować"- wypadałoby podać własna opinię, skoro jest inna, po to,zeby inni mogli ją poznać i się do niej ustosunkować. proste chyba??
no i inna sprawa nei zgadzać się z opinią i cudzymi przemyśleniami, a inna z faktami,które ktoś podał.

także w kwestii plusów i minusów nie udawaj głupiej z łaski swojej, bo dam glowę,że widzisz tą rożnicę 

1 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 08:02:31

No to straciłaś właśnie głowę ,dla mnie plus czy minus to jedno i to samo, służy do ocenienia czyjejś wypowiedzi i tyle nie jest dla mnie miernikiem lubię kogoś czy nie.

Nawet osoby które bardzo lubię dostają minusa jeśli odpowiedź mi się po prostu nie podoba.

Mnie natomiast irytuje że ktoś się ze mną nie zgadza ,ale daje mi plusa, to jest bezsens

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 24 maja 2012 08:09:01

no właśnie lista znajomych u mnei nier "chroni" przed minusem,ale nie olewam ludzi, tylko im pokazuje z czym się nie zgadzam. nie rozumiesz tego? że ne o minusa, tylko o najłatwiejsza drogę pytała?bez wyjaśnień, bez pokazania własnego punktu widzenia?"bo mi sie  nie chciało"
z simonem na tym portalu, to juz na noze między nami poszło i co? gdzie miał racje, tam mu ją przyznałam,a gdzie nie, tam mu pokazałm inny punkt widzenia - z resztą , on to dokładnie napisał-i choć utrzymuesz,ze czytasz  z przyjemnoscią (bo to nie do mnei było zapewne), to jednak bez zrozumienia.
jasno powiedział,że jak ktoś nie ma czasu i kliknie, to co innego, niż kompletne ignorowanie danego postu i olewanie. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 08:18:22

Kobieto non stop Ci odpowiadam ale Ty najwyraźniej nie rozumiesz dla czego się z Tobą nie zgadzam.

Więc tłumaczę Ci to po raz ostatni ,mam nadzieję że tym razem jaśniejszy do odczytania przez Ciebie.

Kulturyści są dla mnie obrzydliwi ,odpychający, tępi ,zapatrzeni w siebie, ich dieta nie ma  nic wspólnego ze zdrowym odżywianiem.A dodam jeszcze że to co robią ze swoim ciałem dla mnie jest straszne.

Takie mam zdanie na temat kulturystyki i nic tego nie zmieni, jednocześnie nie przeszkadza mi że Ty masz inne, i nie mam zamiaru przekonywać Cię do swoich poglądów.

Mam nadzieję że teraz było wystarczająco jasno.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 24 maja 2012 23:28:33

dzięki za fantastyczną odpowiedź - nie na temat, bo ta jest do innego pytania. ale za to pokazałaś,że potrafisz jak chcesz i to jest na plus.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 25 maja 2012 16:21:25

Anayela> z simonem na tym portalu, to juz na noze między nami poszło [...]

Prosze Cie @Anayela, nie schlebiaj sobie kosztem mojego imienia, pozwol mi na choc odrobine szacunku wobec Ciebie, jaki wciaz we mnie pozostaje, wziawszy pod uwage Twoja rozstrojona nerwowo, roztrzesiona nature... Sa zdania w Twoich wypowiedziach, z ktorymi sie zgadzam, jestem gotow przyznawac Ci za nie racje, malo tego podac reke, wesprzec, ale nie przesadzaj, jakobym wyciagal w Twoim kierunku noz, poniewaz z natury to co dla mnie metne, nieskladne, niezdyscyplinowane, pedzace przed siebie na oslep i po trupach, po marnej jakosci chwale, czyni mnie wobec siebie obojetnym; oddaje komus takiemu spokoj, by mial szanse doprowadzic sie do porzadku, nim przekroczy granice, spoza ktorej nie bedzie mial juz odwrotu. Mnie takie zabawy nie fascynuja - to rowniez sobie zakoduj. Nie miluje sie w pyskowkach, przekomarzaniach, debatach z kims, kto nie poswieca moim wypowiedziom nalezytej uwagi, pomija watki, tnie kontekst, nie skupia sie na szczegolach, gledzac przy tym bez opamietania o rzeczach oczywistych badz totalnie niezwiazanych, mocno odbiegajac od mysli przewodniej. Taka wlasnie jestes w przewazajacej czesci swoich wypowiedzi i na to zwrocilem Ci juz kiedys uwage - obiektywnie, tak jak to zastalem. I tam ta kwestie zakonczylem, poszedlem dalej, by spotkac Cie w innych tematach, na swiezo poznac inne Twoje poglady, zaznac innych relacji. Ty natomiast, pedzisz przez ten serwis, ciagnac bez konca jedna piesn, hymn, niczym rozwscieczona klempa w rui. Co chwila napotykasz kogos, z kim wpadasz w mniejszy badz wiekszy konflikt i za kazdym razem, niezmiennie, robisz wielki szum w temacie, seria krotkich komentarzy, w ktorych chcesz namietnie okazywac jaka jestes waleczna, silna, nieomylna i, ze racje masz nawet, kiedy nie masz racji. Wiec nie podchodz do mnie wiecej blyszczec odbitym swiatlem... EOT

*Laurka z minionej nocy - Ctrl+C, Ctrl+V z Notatnika... Darowalem sobie - jednak w swietle tego co tu dzis zobaczylem... :/


/SIMON

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 25 maja 2012 19:01:32

przechadzam się w blasku twego światła? zapytałabym czy kpisz,ale to byłoby pytanie retoryczne. nie wiem kto tu sobie schlebia. jeżeli przypomnienie,że już nie raz i dwa mieliśmy odmienne zdanie, za którego wyrażenie próbowałeś mnie co najmniej zgnoić- znów to zresztą usiłujesz robić (rozwścieczona klempa w rui-sam to wymyśliłeś??)- traktujesz jako schlebianie, to moje możliwości pojmowania czym jesteś ty się wyczerpały.
a komentarz niżej piszesz o dojrzałości. gdyby dojrzałość objawiała się monologami wielkości encyklopedii, w których próbuje się obrażać innych wymyślając coraz to nowsze, ubliżajace określenia, to faktycznie w tej dziedzinie mógłbyś być gwiazdorem.
rozumiem,że nie podoba ci się moje zdanie w co najmniej kilku kwestiach, ale nazywajac mnie tak a nie inaczej jasno pokazujesz,ze w tym serwisie jest całe stado jeleni - ci,którzy niejednokrotnie się zgadzaja. a tego już pojać nie moge, bo nie wiem czymże oni ci zawinili.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 25 maja 2012 19:27:57

na poniższy komentarz odpowiem tutaj,bo ta dojrzała-twoim zdaniem - cxxxx dodała mnie do CL, wiec tam napisać nie mogę.

 wielokrotnie czyniac z siebie posmiewisko
znów usiłujesz obrażać innych użytkowników tegoż serwisu, mając ich za nie wiem nawet co, skoro nikt nie potrafi się odezwać i wytknąć mi tego czy tamtego, bądź się z tego pośmiać, skoro to takie zabawne.uważasz,ze wszystkim to odpowiada i boja się odezwać czy jak? bo ja uważam,że to tutaj są naprawdę mądrzy ludzie, którym nie zależy na tym, jak w danym temacie sa odbierani przez innych i na pewno by się odezwali, znają swoja wartość i nie boją się mojej ew. odpowiedzi. po raz kolejny próbujesz powiedzieć,ze masz monopol na styl i klasę, a cała reszta to kretyni, którzy w owczym pędzie podążają np. za mną, nie mając własnego zdania,nic do powiedzenia i zamiast zwrócić mi uwage-przyklaskują.

 cokolwiek by nie zaistnialo, Ciebie nie upowaznia, by w taki sposob zwrocic sie do kogos
owszem, upoważnia. jeżeli ktoś usiłuje mi wmówić swoje wizje mojej osoby. nie życzę sobie tego i to stopuję. może ty nadstawiasz drugi policzek- ja nie.

wydaje ci się,że jesteś nieomylny, w kółko oceniając innych, na niektórych wymyślając coraz śmieszniejsze, mające na celu obrazić ich, słowa.u nikogo innego tego nie zauważyłam, by tak usilnie wmawiali innym,że są nieomylnym freudem naszych czasów, a jedynie ich ocena kogoś jest słuszna.nikt inny tego tutaj nie robi-tylko ty. zastanów się nad tym.

pominę już,że przy jednym, zwykłym pytaniu: "czy zauważyliście osoby,które minusują bez pokazania własnego zdania"  zarówno cxxxx jak i ty próbujecie wywlekać osobiste animozje i ocenę pytającego. ja nie pytałam o psychoanalizę osoby niezrównoważonej psychicznie,która we wszystkich widzi despotycznego wroga i domorosłego psychoanalityka, tylko o to, czy  ktoś zauważył minusy. jak widać po odpowiedziach innych użytkowników-zauważyli. to tyle  na temat.

swoje elaboraty na mój temat możesz zachować dla siebie- któż wie kiedy się przydadzą do pracy doktorskiej.  

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 23 maja 2012 23:29:43

Odnosnie minusow i braku wypowiedzi, nie do konca jest tak, jak to rozumujesz @Anayela. Nie chce Ci tlumaczyc, ze wzielas to zbyt do siebie, tym bardziej, ze deklarujesz, ze Ci to cokolwiek obojetne, jednak gdyby istotnie tak bylo, nie zadalabys tego pytania. Mi osobiscie ta cala punktacja zwisa. Jedyne do czego mi to sluzy, to blizsze poznanie uzytkownikow serwisu, ich pogladow, sposobu postrzegania otaczajacej przyrody, generalnie zbudowaniu sobie portretow psychologicznych, na podstawie ocen postow i komentarzy moich i innych. Sam staram sie uzywac plusow tylko w miejscach, gdzie uwazam to za naprawde istotne, natomiast po minusy siegam raz do roku - chyba nawet rzadziej - poniewaz zdecydowanie bardziej wole cos docenic, niz postawic kreche i w milczeniu odejsc. I to jest sedno zagadnienia, ktore poruszylas. Rozumiem jak moze byc to wk'rwiajace, kiedy ktos stawia miusa, a Ciebie zre ciekawosc, dlaczego, poniewaz nie daje Ci to zadnego punktu zaczepienia, nie wiesz co autor mial na mysli, dlaczego w ten sposob Cie wynagrodzil, chcialabys cos dodac, mozliwe, ze wyjasnic, ale zostajesz w milczeniu olana... Sam tez zwrocilem kiedys na ten fakt uwage, bylo to dosc dawno temu, jednak nigdy nie bralem tego do siebie tak jak Ty opisalas to w swoim pytaniu. Zlap do tego wiekszy dystans. - Pisze to z doswiadczenia, poniewaz czasem bywa, ze nie zgadzam sie z czyims pogladem, chcialbym to wyrazic, jednak nie mam czasu pisac i wtedy mam ochote postawic minusa, ale nie robie tego, poniewaz rozumiem jak inni moga to odebrac, a nie chce nikogo skazywac na meki w taki sposob... Minus to nie zawsze olanie tematu, potraktowanie Cie z gory, pojscie na latwizne. To moze byc zwykla informacja, ze ktos nie mial czasu, ze ma inne zdanie i nie do konca sie z Toba zgadza, ale absolutnie nie przesadza to o braku argumentow, czy wola urazenia Ciebie. Milo byloby, gdyby ktos taki zechcial pozniej wrocic, zabrac glos, kiedy ten czas znajdzie, lecz kiedy gdzies nam sie spieszy, zostawiamy cos za soba, cos nam umyka, pojawiaja sie nowe priorytety - dlatego nie wracaja...

BTW Spojrz - nie do konca zgodzilem sie z Toba, a ile poswiecilem czasu, by podjac probe wyjasnienia Ci w czym rzecz. Ile miejsca mi to zajelo. Latwiej byloby mi postawic minusa... Ludziom nie chce sie czytac, a co dopiero pisac...

 

/SIMON

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 23 maja 2012 23:45:23

ja Cię wbrew pozorom czytam. powiedziałam kiedys,ze nie jestes w stanie mnie obrazić, ale to  nie znaczy,że olewam Twoje posty (wiem,wcale nie powiedziałeś,że tak robię)
(...)blizsze poznanie uzytkownikow serwisu, ich pogladow, sposobu postrzegania otaczajacej przyrody(...)


no właśnie - żey poznać, czytasz wypowiedzi, a nie oglądasz minusy -mylę sie? dlatego też cala dyskusja wzięła się stąd,iż są takie jednostki, które nie zamierzają pokazać własnego pogladu na sprawę, za to chętnie walą -jak to nazwaleś- krechę, w milczeniu rzecz jasna.
biorę pod uwage, to co napisałeś odnośnie braku czasu i mam nadzieję,że każdy bierze. ale jeżeli (inny przypadek niż podany jako przykład jedynie adell) ktoś ma czas na pogadanki,śmiechy,chichy, komentarze,odpowiedzi i inne przez kilka dni, a nadal nie ustosunkował się do wypowiedzi,to jest to całkiem inna historia.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 07:02:24

Ja czytałam z zaciekawieniem i się z Tobą zgadzam.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Ajumiko

Ajumiko | 23 maja 2012 23:44:13
Odpowiada Ekspert kategorii Pozostałe II.

Była tu jedna minusowaczka i jej to nic się nie podobało, ale teraz są tu ludzie, których minusa czasem można się domyślić. 
Ja osobiście daję minusa, gdy ktoś przegina, a mnie się już nie chce dalej tłumaczyć i ciągnąć żałosne dyskusje. Czasem daję za wyjątkowo poniżające wypowiedzi, za to, że ktoś "wie lepiej" ode mnie, co ja mam na myśli, za wprowadzanie innych w błąd. 

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 17:17:42

Jesteś strasznie despotyczna i jak ktoś się nie zgadza z Twoim zdaniem to od razu się oburzasz... dorośnij. Oczywiście się nie zgadzam, bo po to są minusy, żeby krótko i dosadnie wyrazić się o danym poście/opinii. Jeżeli chcesz, żeby od razu była argumentacja i cały wywód to w takim razie minusy/plusy nie są potrzebne, bo tracą swój sens... chyba, że chodzi Ci o punktację - ale i tak nie zmusisz innych do robienia tak, jak Ty chcesz.

1 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 24 maja 2012 23:26:39

porozmawiamy,jak zaczniesz czytać ze zrozumieniem.
chciałabym też dokładne cytaty z tego despotyzmu i oburzenia skoro mnie o to oskarżasz, to warto mieć dowody.

a nie po tym jednym pytaniu widzimy, kto tutaj musi dorosnąć cxxxxx  - to juz doskonale pokazałaś na innych pytaniach. twoje zrąbane dzieciństwo i rodzina nie upoważniaja cię do mierzenia mnie twoja miarą.

2 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 23:36:00

Gdybym miała zebrać cytaty, to musiałabym cytować całe Twoje wypowiedzi i jeszcze Ci tłumaczyć - nawet i tak pewnie tego nie docenisz, a jedynie zalejesz nas swoim chaosem. Nie będę się zniżać do Twojego poziomu. Takie osoby, jak Ty najlepiej czują się w "swoim" środowisku i ja Ci go nie wytworzę. Przy logicznej, merytorycznej dyskusji się gubisz, oczywiście ciągle próbujesz swoje memy wcisnąć... bo taka jesteś. Poza tym nie muszę Ci niczego udowadniać. I tak wiem lepiej i ta świadomość mi wystarczy. Wolę mieć święty spokój.

Od mojego dzieciństwa się odwal. Pokazałaś tutaj, jak niski reprezentujesz poziom chcąc mnie sprowokować. Mam Ci zacząć wytykać z Twojego życia prywatnego rzeczy, które tutaj umieściłaś? Jesteś poważna?

Czujesz się lepiej, skoro ja miałam złe dzieciństwo i rodzinę? Lepiej Ci?

1 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 maja 2012 23:36:31

I już żałuję, że Ci poświęciłam swój czas...

1 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Anayela

Anayela | 25 maja 2012 00:00:25

 I tak wiem lepiej 
i tym optymistycznym akcentem pokazałaś wszystko.

Przy logicznej, merytorycznej dyskusji się gubisz
w którym miejscu dokładnie? bo jakoś tylko ty masz takie zdanie,ale przecież wiesz lepiej niż wszyscy.
byłaś choc na jednym wykładzie z logiki?bo ja tak. i wiem gdzie logika, a gdzie ci się tylko wydaje.

 Czujesz się lepiej, skoro ja miałam złe dzieciństwo i rodzinę? Lepiej Ci?
musiałabym mieć coś z głową,żeby mi było lepiej. w zjebanym zyciu nie ma nic do radości i sama niejednokrotnie tutaj mówiłam,ze kolorowego też nie miałam. więc nie ma mi być lepiej, tylko ty masz dostrzeć,ze jedziesz po ludziach mierząc przez swój skrzywiony pryzmat! imaginujesz sobie,ze ,jeśli mialaś tak w domu, to i tutaj proste pytanie jest despotycznym atakiem na ciebie! opanuj się, bo tak nie jest.nie każdy dorosły to zły tyran i despota, domagajacy sie robienia tego,czego zażąda - dorosli, normalni umysłowo ludzie tak nie funkcjonują. tylko rozmawiaja,dyskututuja,wyrażają swoje poglądy, a nie jadą po innych.
jak widać, po powyzszych wypowiedziach, nie tylko mnie przeszkadzają minusy bez pokazania własnej opinii! bo to jest lekceważenie i olewka co adell jasno napisała "że nie chce mi się z Tobą dyskutować w danym temacie" .  jej też nie potrafisz czytać?


zapytałabym,czy juz rozumiesz,ale to bezcelowe i nie mam po co tracić na te mdłe dyskusje z tobą wiecej czasu.ale mam nadzieję,żeochłonbiesz i zrozumiesz,ze to nie są ataki na twoja osobę.

a pytanie o minusy było ogólne! bo nie jedna i nie dwie osoby tak robią. przykład: bingola
Zauważyłem. Pytaczek1, kokospoko - zero postów, kilka tysięcy minusów. A Administracja śpi...

2 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 25 maja 2012 16:00:35

Anayela> twoje zrąbane dzieciństwo i rodzina nie upoważniaja cię do mierzenia mnie twoja miarą.

To bylo conajmniej podle @Anayela i cokolwiek by nie zaistnialo, Ciebie nie upowaznia, by w taki sposob zwrocic sie do kogos, kto istotnie mogl miec ciezkie dziecinstwo, czy niesprzyjajaca mu rodzine... :/ Inna sprawa, ze uwazam @cxxxxx za po stokroc dojrzalsza od Ciebie, zdecydowanie bardziej zrownowazona psychicznie, zwlaszcza z uwagi na jej jasne i konkretne poglady oraz przemyslane, logiczne argumenty, ktorymi je podpiera - choc na kazdym niemal kroku starasz sie usilnie prezentowac swoja dojrzalosc, silna osobowosc, ktora mocno przeceniasz, wielokrotnie czyniac z siebie posmiewisko oraz domniemana racje i niepodwazalnosc nieuzasadnionych pogladow, co daje skutek wrecz odwrotny do zamierzonego. Nie tedy droga, by podejmowac probe jazdy po kims, kto sie poblicznie otwiera, zwierza sie, udziela swoja postawa kredytu zaufania. To, ze ktos mial nielatwe dziedzinstwo, inny od wyobrazonego przez Ciebie moze odniesc skutek. W wypadku @cxxxxx, co by to nie bylo, niewatpliwie wplynelo korzystnie na jej obecna dojrzalosc, realnie silna osobowosc jaka prezentuje, oraz adekwatne ustosunkowanie sie do zjawisk, z jakimi miewa tutaj do czynienia, przy jednoczesnie wysokiej dozie tolerancji i wyrozumialosci, pomimo przykladowych zachowan jakie tutaj zaprezentowalas.

To na razie tyle, niekoniecznie z braku czasu. Mozliwe, ze jeszcze zwroce sie do Ciebie w jednym z z tematow. Minusa Ci nie dam, kreche juz dostalas. Jesli uznam za stosowne, wypowiedz uzupelnie. Na chwile obecna, nie odnajduje sensu pisania do Ciebie czegos wiecej, poki nie przestaniesz przelewac na ten serwis frustracji, plynacych ze wspomnien, sprzed niemal doskonalego obecnie zwiazku. Wszystkiego dobrego Ci zycze i wiecej opanowania, rozumienia, pokory i szacunku dla tych, ktorym naprawde sie nalezy. Niewazne ile mowisz - wazniejsze jak sie wypowiadasz, w jakim celu i co zamierzasz ta droga osiagnac... Pan z Toba @Anayela. Naprawde bez urazy, staralem sie byc wyrozumialy, ale zbyt czesto to burzysz - zrob z tym sobie co chcesz, sama, bez mojego udzialu.

Milego dnia.

/SIMON

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
więcej odpowiedzi
1 2 z 2

Koszulki pytamy.pl

Podobne pytania

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 332,8 pkt grzesiek19741grzesiek19741
  2. 2 260,3 pkt roqqroqq
  3. 3 194,0 pkt MuddyWatersMuddyWaters
  4. 4 191,3 pkt jasny halogen 101jasny halogen 101
  5. 5 172,9 pkt TOJA2TOJA2
więcej rankingów

Eksperci w kategorii:

PKW _twoja_kremówka Catbert chris27 kurdegunda codzienna granniko
Zgłoś błąd