zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych

Myślenie "studentów" [załamka :/]

anonymous | 17 kwietnia 2014 12:12:06 | kategoria: Edukacja, Studia

• G+
  • Facebook

Nie studiuję kierunku należącego do najłatwiejszych, toteż większość osób na wydziale jest ogarnięta. Dla rocznika niżej mój kierunek był jednak kierunkiem zamawianym, co spowodowało, że była masa chętnych na te studia i niekoniecznie przyszła tutaj ze względu na swoje zainteresowania chemią i materiałami ceramicznymi. Patrzę teraz z wielką trwogą na podejście większości studentów tegoż rocznika do ich studiowania. Wszystko po jak najmniejszej linii oporu, wykładowcy zmieniają im formy egzaminów na łatwiejsze byleby tylko zdała ustalona liczba osób, bo to kierunek zamawiany i musi być tyle i tyle absolwentów, a mimo to owi studenci dalej kombinują... Niezdecydowany
Kiedy ja nie zaliczę kolokwium czy egzaminu, najpierw pretensje mam do siebie o to, że za słabo się przygotowałem i staram się poprawić w kolejnym terminie. Niestety moi młodsi koledzy mają zupełnie inne podejście:

Przyznać się, kto jeszcze uj[cenzura]ł dziś statystykę - podobno przy ponad 50% osób bez zaliczenia można unieważnić kolosa Śmiech

I dalej w dyskusji tłumaczenie:

Ale jesli wszyscy maja ponizej polowy punktow to znaczy ze cos jest nie tak z kolosem a nie z nami, a [nazwisko dziekana] to super ziomek wiec moze cos by z tego wyszlo i mielibysmy wiecej pokemonow w indeksie wyklady [nazwisko prowadzącego] to gunwo, kazdy kto byl wie, ze srednio pomagaja w zbieraniu pokamonow ;d