zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
Daniel86

Kościół w Polsce jest prześladowanym czy prześladowcą? Sondaż

Daniel86 | 10 października 2014 19:36:49 | kategoria: Społeczeństwo, Problemy społeczne

  • G+
  • Facebook

Witam. Kościół katolicki twierdzi, że jest w Polsce prześladowany, natomiast z tego, co czytuję w internecie, wynika, że raczej to Kościół jest prześladowcą.

Kościół osobiście lub jego ręce próbuje zatrzymać a to jakiś koncert, a to jakąś sztukę teatralną, a to jakiś konwent fanów, a to jakiś film, a to jakąś książkę, natomiast nigdy nie czytałem o zatrzymanej pielgrzymce lub mszy. Ba, nawet nie czytałem o próbach zatrzymania pielgrzymki lub mszy.

Pytanie zainspirowane kolejną odwołaną przez Kościół imprezą: Rektor odwołał koncert Behemotha w Poznaniu. "Czczą Szatana, szydzą z Maryi"

Zobacz wyniki Zagłosuj:

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 117 odpowiedz

anonymous | 10 października 2014 19:41:19

Bo kościół to ludzie. W demokracji to ludzie decydują o tym kto nimi rządzi, więc ci rządzący nie chcą za bardzo im podpadać. Jak nie podoba ci się demokracja to może odwiedź Koreę Północną?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 19:44:27
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Co tu ma do rzeczy demokracja i większość? Czy duży zawsze musi zwalczać małych? Czy duzi i mali nie mogą żyć obok siebie?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:46:08

Tak działa demokracja. 

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 19:47:08
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Czy duzi i mali nie mogą żyć obok siebie pokojowo?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:48:06

Czyli jak cygan ciebie okradnie to nie idziesz na policję, tylko idziesz do szefa cyganów i mówisz oddaj...

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:49:25
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Kurka wodna - co ja paczę? Kościół i demokracja? Gdzie? Czy wierni wybierają proboszcza, biskupa, papieża? Czy są jakieś referenda, czy opinia publiczna w Kościele ma coś do powiedzenia? Czy ma wpływ na to jak są zagospodarowane pieniądze, które szerokim strumieniem płyną przez instytucje kościelne? 

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:52:41

Bingola tak wierni tworzą kościół. Jak wierni stanowią większość to oni decydują. I takie są prawa demokracji jak chcą przeznaczyć datki na kościół to taka jest wola większości.

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:58:27
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Ale wierni nie mogą nawet decydować jak ten kościół ma wyglądać. Dlaczego więc mają decydować o tym, co do tego Kościoła nie należy i nie łąmie żadnych przepisów?
Oddajcie Bogu co boskie a Cesarzowi co cesarskie!

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 21:01:19

Ale hasła nie wiem czy się śmiać czy płakać. Czy jak ty wspomagasz WOŚP to uczestniczysz w podziale środków? Dyktujesz Jurkowi na co ma wydać?
Poza tym jak wierni nie mogą decydować jak wygląda kościół? Zapomniałeś, że to ludzie tworzą kościół, a nie budynek czy biskup. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 21:58:55
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Kurka wodna - twoje porównanie z WOŚP jest zupełnie nietrafione. Owsiak zawsze ogłasza na co zbiera, a potem tylko wybiera dostawców i szpitale do których kupuje sprzęt. Wszystko jest transparentne, szczegółowe raporty możesz znaleźć na stronie fundacji.
A czy wiesz na co idą twoje pieniądze z tacy albo z mszy za pogrzeb? Wiesz ile ich jest? Masz prawo decydować na co "twój/nasz" kościół je wyda? W ilu miastach biskupi "każą: budować monumentalne świątynie, których wierni wcale nie chcą?
 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 22:04:29

Bardzo transparentne... do dziś nie pokazał faktur. Ale ja tam nie licytuje. Niech zbiera i ratuje dzieciaki... czy co on tam teraz wymyślił i w co wierzy przeciętny fan Owsiaka.
Pewnie w kościele nie byłeś oprócz wtedy jak na I komunię. Kościół zbiera na obudowy kaplic itp. Część z nich to zabytki. Ja wiem, że lewak to by każdego księdza aresztował, torturował, zabrał wszelkie dobra i oddał Owsiakowi na kolejnego złotego melona. Ale kościół to także ludzie, ludzie którzy nie zaglądają każdemu do portfela. Skoro dają na tacę to ich sprawa, taka sama jak tym co dają na WOŚP.
Ty chcesz prowadzić licytacje co ważniejsze. Przejedź się do krajów, gdzie nie ma kościołów, mszy, tradycji i zwyczajów. Gdzie są psy w kościele i bilety sprzedawane, bo to tylko muzeum. Zapytaj obcokrajowca który był w Polsce jak mu się nasze "ciemnogrodowe" zwyczaje podobały. To może zrozumiesz jak ważny jest ten kościół, czyli my ludzie, tradycja i wiara.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 11 października 2014 10:13:07
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Kurka wodna - rozczaruję Cię - chodzę do Kościoła regularnie. I włąśnie dlatego mnie to denerwuje. Gdybym do kościoła nie chodził, to nic by mnie to nie obchodziło. Nie czuję się pełnoprawnym członkiem wspólnoty będąc pouczanym, napominanym, straszonym w sprawach, które w ogóle do kościoła nie należą. W konkordacie i Konstytucji jest zapis o rozdziale Kościoła od Państwa - chcę tylko, aby było to przestrzegane - bo nie jest!

PS. A pokaż mi jedną fakturę z Kościoła.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 13:04:12
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, ależ ja nie walczę z Kościołem. Chodzi tylko o równość i sprawiedliwość. Sama się zastanów! Każdy normalny człowiek i instytucja mają prawo rządzić się tylko na swoim "podwórku", natomiast Kościół chce również na cudzych podwórkach.

Pisząc inaczej, Kościół się odczepi od mniejszości, to mniejszości odczepią się od Kościoła.

Poza tym nawet religia głosi: "jak Kuba bogu, tak bóg Kubie".

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 16:12:39

Bingola nie wiem do jakiego kościoła chodzisz, ale chyba nie w tym wymiarze. Rozdzielenia kościoła od państwa musi działać w dwie strony, ale skoro wszystkie partie tego nie przestrzegają to o czym tu w ogóle mowa. Masz zmusić biskupa, aby nie przyszedł, bo go zaprasza prezydent? Jak nie przyjdzie wielkie oburzenie w "nowoczesnych" mediach, że biskup olał prezydenta. Podobnie sprawy światopoglądowe, dlaczego kościół ma nic nie mówić na temat aborcji? Bo dla ciebie to polityka? To nie tylko polityka, tu chodzi też o ludzkie życie. Podobnie jest z resztą z eutanazją i innymi sprawami. A znając marudy, to jakby kościół siedział cicho, a w wielu sprawach cicho siedzi, to byś pisał o bierności... i takiemu nigdy nie dogodzisz. Piszesz jak zwykle o utopii jak daniel. A dla mnie lepszy byłby odpowiedni balans między polityką a kościołem. Ty wierzysz w magię księdza, który straszy ogniem piekielnym. Ja uważam, że każdy ma prawo protestować jak mu się coś nie podoba. Równie dobrze zgadzam się na protest przeciwko kolejnemu pomnikowi JP2.
Daniel86 świat nie jest sprawiedliwy, nigdy nie był. Wiara w sprawiedliwość świata jest bardzo niebezpieczna. Wypacza sens myślenia i widzenia zjawisk. Wszędzie się szuka usprawiedliwienia czy sensu. A tego po prostu nie ma. Ty masz jeszcze bardziej wypaczone widzenie, dla ciebie winą wszelkiego zła jest kościół. Mniejszości zawsze są maltretowane itp głupoty które łyknąłeś razem z propagandą... I przez takie myślenie pojawią się problemy z cyganami, fanatykami itp. Bo zawsze znajdzie się jeden "nowoczesny", który powie ale przecież każdy człowiek zasługuje na równość i sprawiedliwość, co tam że nas okrada albo po prostu śmierdzi albo nazywa się guru lub darskim. Trzeba mu na wszystko pozwalać, bo mamy "wolny" kraj.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 17:08:46
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, cały czas widzę u Ciebie wybiórczość: Kościół ma prawo wtykać nos w nie swoje sprawy, ale już w sprawy Kościoła nie można się mieszać.

Równość musi być, bo Polska to kraj wszystkich Polaków. Kościół zaś zachowuje się, jakby Polska należała tylko do niego.

Ja nie mówię, że ma być tylko Nergal. Wręcz przeciwnie, ja mówię, że mają być wszyscy, czyli dla Kościoła też jest miejsce. To Kościół nie potrafi się pogodzić z tym, że nie jest sam na świecie.


Niżej napisałem do Ciebie, a Ty nadal nie odpowiedziałaś. Jestem ciekawy, jak odeprzesz moje argumenty. Najbardziej zależy mi na tym: Sama się zastanów, komu ten zakaz jest potrzebny! Antyfanom? Nie, bo oni nawet bez zakazu nie pójdą na ten koncert. Dla zatrzymania fanów? Również nie, bo oni nadal będą słuchać swojego ulubionego zespołu, np. w Internecie. Wychodzi więc na to, że tylko Kościół potrzebuje tego zakazu, żeby pokazać, kto tu rządzi.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 19:30:35

Jak mam odpowiadać jak ty piszesz tego co ja nie napisałam? Zrozum w końcu, że to nie kościół, ale rektor wprowadził ten zakaz...
Poza tym co to są nieswoje sprawy kościoła? Twoja definicja to pewnie wszystko, bo dla ciebie kościół powinien nic nie mówić. Sprawy kościoła to pewnie tylko opłaty i sakramenty. Otóż to tak nie działa. Kościół to instytucja tak samo jak każda inna. Może się wypowiadać w każdej kwestii. Ciężko ci to zrozumieć, ale mogą się wypowiadać na każdy temat.
Ty piszesz o jakieś pseudowolności, ale pierwsze co chcesz zrobić to zabrać prawo głosu kościołowi, bo dla ciebie to wielki problem, że kościół istnieje.
Tak jak pisałam masz wypoczone widzenie na świat, w sprawie decydował rektor, a ty w kółko kościół, kościół, kościół.
Co do twoich argumentów żadnych nie przedstawiłeś. Rektor a nie kościół wprowadził zakaz, więc jak mam ci odpowiedzieć na tak głupio zadane pytanie?

Jeszcze jak Darski nie miał dobrej wizy, to też wina kościoła? A może Darskiego?

I spróbój odpowiedzieć na to pytanie które już ci zdałam. Dlaczego on nie zrobił tego koncertu gdzie indziej? Jest 100 innych klubów. Dlaczego wybrał ten w którym rządzi rektor, a nie wybrał klubu prywatnego?

Jak sobie odpowiesz na to pytanie, to już będziesz wiedział. Że to spirala kłamstw Darskiego, który chciał mieć swoje 5 minut. Pierdzieli jak potłuczony o cenurze, o nazizmie. Chciał pokazać, że w Polsce ktoś mu czegoś nie pozwala. A to guzik prawda. Zrobił wszystko, żeby do koncertu nie doszło i tępe cielaki zaślepione nienawiścią uwierzyły.

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 12 października 2014 11:52:57
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, o tym właśnie pisałem. Napisałem dowód, a Ty go zignorowałaś.

Dowód: gdyby rektor był samodzielnym człowiekiem, to by od razu nie wydał zgody zamiast ją wydać a potem odwołać.

Kościół ma i powinien mieć wolność słowa i inne swoje prawa, ale to powinno działać w obie strony, natomiast Kościół używa wolności słowa głównie po to, żeby głosić, że tylko jemu się ona należy. Cały czas próbuję Ci wykazać tą wybiórczość i jednostronność.

Więc wyjaśnię Ci to inaczej. Kościół walczy o swoją hegemonie, a hegemonia wymaga zwalczania i ograniczenia konkurencji. Natomiast my walczymy o równość i różnorodność, a to z kolei wymaga tolerancji dla wszystkich, czyli również dla Kościoła. Więc kto kogo atakuje: my Kościół czy Kościół nas? Kiedy słyszałaś o jakieś odwołanej mszy lub pielgrzymce? Nigdy. Natomiast bardzo często słyszy się o odwoływanych imprezach konkurencji (nie wyskakuj z Nergalem, bo przecież pisałem, że to tylko jeden z wielu przykładów).  

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 13 października 2014 07:20:36

Kościół nie walczy o żadną hegemonie, walczy o przeżycie. Coraz mniej ludzi chodzi do kościoła. To jest trend światowy. Laicyzacja państw zamożnych to coś normalnego. Nikogo nie zwalczają, to lewactwo zwalcza kościół m.in. mordując księży, niszcząc medialnie autorytet kościoła itp. Słyszałeś o odwołanej pielgrzymce??? Przecież pielgrzymka to ludzie idący w jakimś kierunku? To ty tego nie wiesz? To się odwołuje od lat, bo czasem po prostu mało chętnych. Nikt nie robi afery tak jak Darski, gdy nie sprzeda żadnego biletu.
A co do rektora. TO BYŁA JEGO SAMODZIELNA DECYZJA. Ci się nie podoba, że nie była po twojej myśli. Jakby się zgodził to były samodzielny. Otóż uczelnie tak nie działają. Decyzja rektora to często pieczątka. Ktoś inny decyduje. Podobnie masz podbity index niby przez prodziekana, a robi to pani w dziekanacie. 
Jak sprawa nabrała rozgłosu i rektor zobaczył na co wydał zgodę, to zdecydował się odwołać koncert.
Darski został o tym poinformowany z dużym wyprzedzeniem. Równie dobrze powodem mogł być remont. I też byś darł ryja, że cenzura. Darski miał pełno czasu, aby znaleźć inny klub.
Chyba nigdy nie byłeś na koncercie, ale jak bilety się sprzedają i z jakiś powodów nie może odbyć się koncert. To pierwsze co się robi to się szuka innego lokum. I tak robią to na całym świecie.
Tak zrobił Owsiak z przystankiem Woodstock.

Edycja szósta miała odbyć się w dniach 4–6 sierpnia 2000 roku w Lęborku, którego władze zaprosiły WOŚP do zorganizowania Przystanku właśnie w ich mieście. Opór części (ok. 3600) mieszkańców tworzących tzw. Komitet Obrony Moralności, spowodował, że organizatorzy zdecydowali się odwołać Przystanek. Mimo to około tysiąca osób przyjechało na imprezę bez występów profesjonalnych zespołów, będącą w istocie rockandrollowym piknikiem, a określoną później jako Dziki Przystanek Woodstock.

Jak widzisz da się nawet jak organizatorzy odwołują. Ale skoro Darski nawet nie sprzedał biletów to zrobił aferę. A twój rozmiękczony mózg od lewackiej propagandy uwierzył w słowa Darskiego o cenzurze. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 13 października 2014 13:19:58
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, Ty w ogóle nie rozumiesz, co napisałem. Właśnie o to, chodzi, że pielgrzymki nigdy nie są odwoływane w przeciwieństwie do koncertów i innych imprez, które są nie pomyśli Kościoła. Kościół więc jako jedyny w Polsce może rządzić się nie tylko na swoim "podwórku", ale również na cudzych.

Jeśli Kościół nie walczy o hegemonie, to dlaczego odbiera innym prawa, z których sam korzysta? Właśnie o wykazanie moralności Kalego w tym pytaniu chodzi (Kali zabrać wolność słowa - dobrze. Kalemu zabrać wolność słowa - źle).

Ja nie mam nic przeciwko prawom Kościoła. Ja tylko próbuję zwrócić uwagę, że te prawa powinny być dla wszystkich, natomiast Kościół chce te prawa mieć tylko dla siebie.


Gdzie przeczytałaś, że Behemoth nie sprzedał biletów? Tak się składa, że koncert się odbył, ale w innym terminie i chyba w innym miejscu.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 13 października 2014 14:47:24

Daniel86 skoro koncert się odbył to o czym ty w ogóle piszesz? Bijesz pianę o nic. Skoro się odbył to wszystko co napisałeś to nic niewarte wypociny, które najmniejszego sensu nie mają. Bo jak się odbył to nie było żadnej cenzury itp pierdół które wypisywałeś. Kościół tak samo jak każdy Jan Kowalski ma prawo protestować. Tak samo ty możesz protestować przeciwko odbyciu się pielgrzymki. Choć nie wiem czym to uzasadnisz, ale próbuj. Tutaj kościół nie protestował, tylko ludzie.
Pod petycją czy działaniem tym ludzi nie podpisał się żaden duchowny, ale lewactwo miesza w to kościół, aby pasowało do ich skrzywionej wizji świata.
Decyzje podjął rektor, a nie żaden ksiądz czy inny duchowny.

http://www.se.pl/multimedia/galeria/67416/madryt-protesty-przeciwko-wizycie-papieza-benedykta-xvi/

To i wiele innych przykładów pokazuje, że twoje nic nie warte gadanie nie ma żadnych argumentów. Na całym świecie i także w Polsce jest wiele ludzi, którzy protestują przeciwko nawet wizycie papieża.

Protesty są z jednej i drugiej strony, może jak zmądrzejesz, choć już za późno to zobaczysz, że świat nie jest czarno-biały. I oprócz kościoła i Nergala są też inni ludzie, którym nie podoba się Nergal jak i kościół. Oni też mają prawo protestować. Wcale bym się nie zdziwił, że przeciwko koncertowi Nergala protestowali by też ateiści. Bo satanizm kłóci się z ateizmem. Ale musisz zmądrzeć, żeby to zrozumieć.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 13 października 2014 19:47:07
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, kiedy zrozumiesz, że w tym pytaniu po prostu chodzi o potępienie moralności Kalego? Wiele razy pisałem, że nie mam nic przeciwko Kościołowi, jego prawom i jego imprezom, a Ty nadal mnie oskarżasz o walkę z Kościołem.

Powtórzę jeszcze raz: Nie walczę z Kościołem. Ja tylko zwracam uwagę na moralność Kalego, która jest stosowana przez Kościół, i brak równych praw.

Niby jest równość, a bardzo często okazuje się, że Kościół może więcej (nie tylko osobiście, ale też za pośrednictwem swoich rąk, np. rektora uczelni)("ksiądz na zagrodzie równy wojewodzie" (parafraza przysłowia))

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 07:17:16

Hehe swoich rąk? Ty się człowieku dobrze czujesz? Każdy który nie godzi się na propagatorów satanizmu to to zwolennik kościoła. Oj zdziwiłbyś się ile tam jest ateistów.
Jakby to był zespół discopolo to byś się cieszył i wychwalał rektora. Ty masz moralność Kalego. Coś ci się nie podoba i chcesz wprowadzać cenzurę, nie kościół ale ty. Ty walczysz z kościołem od pierwszej wypowiedzi na tej stronie, a kłamiesz, że tak nie jest. Jesteś hipokrytą i po prostu fałsz od ciebie bije.
Kościołowi nic nie wolno, bo ja tak uważam. To twoja dewiza. Zapomniałeś co to jest wolność słowa. Wolność zgromadzeń. I wolność do protestowania, nawet w najgłupszej sprawie.
Jakbyś raz użył tego co masz w głowie to byś głupot nie pisał. Po pierwsze koncert się odbył, twoja moc kościoła nic nie dała. Wszystko co pisałeś to jedna wielka bzdura. Bo ty chcesz po prostu zakneblować usta ludziom kościoła.
Wczoraj w faktach pokazali ilu było ludzi, ledwie garstka. Pewnie bilety były za darmo, a i tak nikt nie przyszedł. No cóż taki target, o gustach się nie dyskutuje.
I nikt nie protestował. Stoczniowcy złożyli donos do prokuratury, że odbywa się koncert satanistyczny. A co powiedział Darski, twoje guru. Że jego ojciec jest stoczniowcem i są lepsi i gorsi stoczniowcy. Czyli to on dzieli Polaków na lepszych i gorszych. Gorsi ci co nie pozwalają na wszystko co sobie głupi Darski wymyśli. Żeby jeszcze bardziej zagotować ludzi na koncercie był jakiś utwór chwalebny dla zabójców Św. Wojciecha. I co gdzie ta twoja równość? Kto tutaj cały czas prowokuje i dzieli ludzie? Twoi koledzy lewacy, którzy gromadzą już najgorsze mendy, aby przywalić w ludzi wierzących, nie tylko katolików. 
Takie lewackie myślenie doprowadzi do tragedii, większej niż holokaust itp. A ty będziesz jedną z osób odpowiedzialnych za tą tragedię, bo propagujesz te lewackie podejście do życia.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 14 października 2014 16:19:41
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, przez cały czas próbuję Ci wytłumaczyć, że nie mam nic przeciwko Kościołowi i jego prawom, mimo to Ty nadal traktujesz mnie jak wroga.

W Konstytucji jest napisane, że ani państwo nie może się mieszać do Kościoła ani Kościół nie może się mieszać do państwa. Czyli mamy tu do czynienia z prawem, które ma działać w obie strony, a nie tylko w jedną, jak chce Kościół.



Spróbuję inaczej. Wyjaśnij mi, jaki jest sens protestów przeciwko dobrowolnym rzeczom? Czy nie wystarczy po prostu nie pójść na koncert?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 19:02:48

A gdzie to jest mieszanie się w sprawy państwa? Nergal to premier? Kolejny argument, który nie pasuje do tego co tu cały czas piszesz. Zostaje tobie tylko paplanina. A może uważasz, że koncert Nergala to powinno być święto państwowe? Co tam w tej lewackiej głowie się poprzestawiało, że masz takie myśli?
A koncert się odbył. Protesty (nie kościoła, a zwykłych ludzi) nic nie dały. Dlaczego dalej drążysz ten temat? Co ci dalej nie pasuje?
Teraz już walczysz z wolnością słowa, bo przeszkadza ci, że był w ogóle protest. Wcześniej udowadniałeś, że chodzi o koncert, który się nie odbył. Teraz jak już koncert się odbył i wszystkie twoje wywody nie mają sensu czepiasz się samego protestowania. Co dalej? Jak widzisz nie masz czego się przyczepić, to czepiasz się na siłę. Tworzysz świat, fakty które nie istnieją. Fakty są takie koncert się odbył, mimo protestu. Wygrała ta twoja "wolność". Satanista obrażał na koncercie wszystkich chrześcijan, wielbiąc zabójców świętego Wojciecha. Kolejna prowokacja, ale tym razem tylko stoczniowcy wnieśli zawiadomienie do prokuratury, znowu nikt z kościoła.

Ale ty dalej będziesz pisał kościół jest be, kościół jest be... wtrąca się... itd.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 14 października 2014 19:11:40
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, protestujący chcą, żeby koncertem zajęły się władze państwowe. Dlaczego ma się tym zajmować państwo? Czy nie powinna to być sprawa obywateli i wolnego rynku (idzie na koncert tylko ten, kto chce)?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 19:13:57

Ale protestujący mogą chcieć nawet wystrzelić dęba Bartka w kosmos. Przecież to tylko słowa, nikt ich nie musi słuchać. To jest właśnie wolność słowa. W Polsce protestują nawet przeciwnicy węgla, mimo że jakbyśmy przestali palić węgiel to na drugi dzień nie ma prądu, ciepłej wody itd. Ale tak mają prawo protestować. Przeszkadza ci to? Jedź do Korei Północnej.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 23:44:23

Kurka wodna , 10/10. Zaklepany  

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 15 października 2014 11:06:49
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, nie przeszkadzają mi protesty. Ja tylko wyrażam na ich temat opinię i polemizuję z tymi protestami. Nawet zadałem Ci pytanie: "jaki jest sens protestować przeciwko koncertowi, który jest dobrowolny? Przecież jeśli komuś się on nie podoba, to nie musi iść na ten koncert".

Wychodzi więc na to, że oni mogą protestować, a ja nie.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:43:53

ja bym im zaproponowała,żeby pojechali do kraju islamskiego i w ten sam sposób pokazali ich boga.byliby zachwyceni,jeśli tylko odwołaliby im koncert.łatwo z czegoś szydzić,jeśli nic za to nie grozi.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 19:46:07
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Nie rozmawiamy o zespole tylko o tym, że Kościół próbuje zawłaszczyć dla siebie coś, co powinno być dla wszystkich.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:48:32

dla wszystkich,czyli dla tych,co lubią podobne szopki,jakie urządza ten zespół? a może "wszyscy" to ci,co protestowali przeciw temu? bo byli tacy.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:50:12

TOJA2 ale o to chodziło. Oni robili wszystko, aby do tego koncertu nie doszło. Darmowa reklama. Behemoth cienko przędzie, więc jak jego była Doda chcą istnieć tylko dzięki skandalom. Z Rosji nie wyrzucili ich za jakieś przekonania polityczne, mieli złe wizy. Ale zrobili aferę wielką.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:52:14

bo dla miernot nie ma znaczenia jak zaistnieć.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:53:53

TOJA2 to nie są takie miernoty, miernotą jest Darski, który za długo przebywał z Dodą i był przez moment celebrytą. Spodobało mu się, że był w telewizji i nie grał do kotleta. Ale go szybko wywalili z tv i bardzo dobrze.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 19:54:27
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Wszyscy, czyli katolicy i niekatolicy. Czyli jeśli ktoś chce iść na pielgrzymkę, niech idzie. Jeśli ktoś chce iść na koncert, niech idzie. Jeśli ktoś chce zostać w domu, niech zostaje, ale niech każdy z tej trójki ma prawo do swojej decyzji. O takich wszystkich mi chodziło.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:55:07

wybacz,ale dla mnie są.Kurka wodna

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:57:40

kler ma w Polsce za dużo do powiedzenia,tego nie da sie ukryć.pomijając już nawet ten koncert.(nie lubie ich i uważam,że przesadzają)

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:01:03

Daniel86 to idź na koncert Behemotha... a nie sorry Darski chciał zrobić szopkę i nie wymyślił innego klubu niż tego należącego do uczelni... Człowieku jak ty łykasz propagandę. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
roqq

roqq | 10 października 2014 20:12:10
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

TOJA2, ja lubię metal i sporo go słucham, ale Behemoth nigdy nie sprawił, bym pomyślał: To jest odjazd! Masz rację, to mierny zespół. Z naszych zdecydowanie wolę Lux Occulta.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:54:45
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Kurka wodna - a co tu ma do rzeczy, czy ktoś gra dobrze, czy źle, ładnie, czy brzydko, perfekcyjnie czy miernie? Za czasów komuny (w latach 60/70.) były specjalne komisje, które oceniały zespoły młodzieżowe i decydowały kto może występować a kto nie. Później już w latach 80 pojawiło się co innego - jeśli ktoś podpadł komunie (jak np. swego czasu Maanam) dostawał bana na koncerty i puszczanie w radiu. 
Obecnie Kościół postępuje dokładnie tak samo - coś mu się nie podoba i żąda (całkowicie bezprawnie) zakazu wystepów.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:57:02

Bingola należysz do kolejnych, którzy nie zauważyli, że to rektor zabronił, a nie kościół?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:58:55
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Tak sam z siebie zabronił, czy pod wpływem gróźb, krzyków i protestów?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 21:03:16

Bingola skoro wiesz lepiej to nas oświeć, z tego co powiedział w telewizji, była to wyłącznie jego decyzja. Nie podoba ci się, że rektor podjął taką decyzję? To zgłoś do niego pretensje. A jakby wpłynęło na niego żona to byś poszedł i szkalował jego żonę?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 13:08:46
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, gdyby rektor był samodzielnym człowiekiem, to by od razu nie wydał zgody zamiast ją wydać a potem odwołać.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 19:38:26

Daniel86 rektor to człowiek. Człowiek może zmienić decyzje. Chcesz zabrać mu wolność? Aby spełniał wszystkie twoje zachcianki? W czym ty lepszy jesteś od tego złego kościoła o którym cały czas piszesz?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:46:14

Wszystko dlatego,ze w Polsce,nie uznaje sie rozwiazan posrednich,tylko wpada sie ze skrajnosci w skrajnosc.
Panietam czasy,gdy delegowano czlonkow partii,ny sprawdzali,czy aby ktorys z czlonkow tejze parti nie bierze slubu koscielnego,nie posyla dziecka do komunii,badz tez go nie chrzci.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:47:22

O takich czasach marzy Daniel86 i jeszcze jakby tak na co dzień mordowali jednego księdza...

2 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:49:07

Tak postepuja oszolomy,jednej i drugiej strony

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 19:50:54
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, jest zupełnie odwrotnie. Ja marzę o równości i pokojowym współistnieniu. To Kościół robi problemy, bo chce mieć monopol na całą przestrzeń publiczną.

Ogólnie wg Kościoła ma być tak, że katolicy mają mieć więcej praw niż reszta społeczeństwa i ta reszta społeczeństwa powinna udawać, że jej nie ma.  

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:51:44

Coś nie widzę, aby ksiądz przychodził do pracy i mówił ten nie był na mszy proszę go zwolnić. A mój ojciec opowiadał mi niedawno jak przychodzili tacy "partyjni" i mówili Kowalski był na mszy, trza go zwolnić.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:52:39

Daniel86 ale to nie kościół tylko rektor... czemu wymyślasz?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 19:53:41

Jak napisalem w Polsce nigdy normalnie nie bylo.
Parcie na szklo,jednej i drugiej stroiny jest ogromne.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 10 października 2014 20:01:38
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, czy nie może być tak, że każdy ma prawo do swoich imprez? Dlaczego tylko katolicy mają mieć prawa?

W ogóle nie rozumiem, czego tu nie rozumiesz. Przecież wykazałem, że zakazy działają tylko w jedną stronę. Czyli Kościół zakazuje, ale Kościołowi zakazać nie można.

Ja nie walczę z Kościołem tylko o równość. Czyli niech jedni idą na pielgrzymkę, drudzy na koncert, a trzeci niech zostają w domu.



ale to nie kościół tylko rektor... czemu wymyślasz?

Napisałem: "Kościół osobiście lub jego ręce"

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:02:37

Daniel86 o tym zadecydował rektor a nie kościół. Dlaczego tego nie rozumiesz?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:04:27

@Daniel86.Ale wolnosc i rownosc,nie polega na bezkarnym obrazaniu,wysmiewaniu drugiej strony

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
birbant

birbant | 10 października 2014 20:07:59
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

A ja miałem do czynienia z takimi księżmi, którzy publicznie wytykali tych, co nie postępowali zgodnie z ich wolą, ten nie zapłacił, tamten nie był na mszy, a tego dziecko na religii nie było, a na innych lekcjach, tak. Byłem niejednokrotnie tego świadkiem. Poza tym, jak widzę, wielu nie chce tu zrozumiec autora pytania, zbaczając na manowce. A przekaz tego pytania jest jasny dla średnio rozgarniętego człowieka, bo nie o Behemota w nim chodzi, a o to, że każdy ma prawo do swego, o ile nie robi krzywdy drugiemu. I na tym polega demokracja. Popieram Daniela, że katolicy nie powinni się wtrącac do nie swoich spraw. Nikt im nakazuje bywac na imprezach, które im się nie podobają. Osobiście Darskiego nie trawię, ale okazuję to tym, że w ogóle się nim nie interesuję. Polska póki co, jest konstytucyjnie państwem świeckim i katolicy mają dbac o porządek na swoim podwórku, a nie wtykac nosa, tam gdzie nie potrzeba. Jeżeli chcą wyrazic sprzeciw przeciw czemuś, to niech robią to tam, gdzie nikomu nie przeszkadzają. A chocby na Pustyni Błędowskiej.

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:11:09

@birbant,tylko trochwe masz racji,ewymieniony zespol slynie z szydzenia z biblii i wierzacych.tez nie ma do tego prawa.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Farang

Farang | 10 października 2014 20:12:04
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

"Ale wolnosc i rownosc,nie polega na bezkarnym obrazaniu,wysmiewaniu drugiej strony"
Nic dodać nic ująć.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:13:09

I to obowiazuje wszystkich,bez wzgledu na wiare,przekonania

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:16:59

widocznie jestem mało rozgarnięta,skoro w pytaniu jest podany przykład konkretnego koncertu i zespołu i do tego sie odniosłam,
@birbant

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
birbant

birbant | 10 października 2014 20:20:52
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Nie skupiajmy się na Behemocie, bo o Darskim to ja mam swoją opinię. Dla mnie podarcie książki na scenie nie jest żadnym przekazem, ale zwykłym idiotyzmem. Ale w pytaniu nie o Darskiego chodzi, lecz o całokształt. Mało razy Kościól wcinał się tam, gdzie nie potrzeba? Mam wymienic?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:23:29

@birbant,wiem o co ci chodxi,i masz racje.
Jedna i druga strona w tym wypadku jest niewpozadku.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Farang

Farang | 10 października 2014 20:52:58
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Pytanie tylko czy to "wcinanie się" Kościoła jest prześladowaniem ?
Bo mówimy tutaj o pytaniu, czy Kościół jest prześladowcą, czy prześladowanym.
A nawiasem mówiąc, ciekawi mnie kto z hierarchów polskiego Kościoła przyznał, że Kościół w Polsce jest prześladowany ? Bo wg. autora pytania tak ponoć Kościół twierdzi.
Poszperałem trochę w sieci i znalazłem tylko wypowiedź biskupa Grzegorza Rysia, który jednak uważa inaczej niż to Daniel sugeruje. W rozmowie z TVN24 biskup powiedział:

"Nie ukrywam, jak słyszę o tym, że Kościół w Polsce jest prześladowany czy bardzo cierpi, to mam w sobie przynajmniej mocny znak zapytania", dodając, że o prześladowaniu chrześcijan możemy mówić w przypadku Nigerii (wypowiedź z 2013 roku)

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:55:16

@Farang.ekstremisci obu stron skacza sobie do oczu i tyle

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:56:54
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Farang - o tym czy ktoś został obrażony decyduje w demokratycznym kraju niezawisły sąd. Cenzura prewencyjna jest absolutnie niedopuszczalna! 

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Farang

Farang | 10 października 2014 21:01:06
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Bingola, pytanie i sonda nie dotyczy tego, kto bardziej się obraża, tylko kto kogo prześladuje. Ja zaś w pełni zgodziłem się z tym co napisał Leone.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 21:09:10

Bingola przestań z tą cenzurą. W Rosji mieli złe wizy i też gadali o cenzurze. Zastanów się zanim zaczniesz wierzyć we wszystko co Darski gada.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
birbant

birbant | 10 października 2014 21:51:30
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Faktycznie, słowo "prześladowanie'' jest użyte mocno na wyrost. Na szczęście czasy prześladowań, to czasy minione. Ale jeśli chodzi o intencje autora pytania, to się z nim zgadzam, żeby każdy pilnował swego. Mnie samego zaczyna razic, gdy przyjeżdżam do kraju takie podkreślanie religijności, tam gdzie jest to niepotrzebne. Przedtem tego się nie zauważało. Przez lata, przyzwyczaiłem się, że religijnośc jest nie na pokaz. I nie jest żadnym powodem, do jakichkolwiek sporów. A już nie do pomyślenia jest to, żeby katolicy, czy jacykolwiek inny, protestowali przed czymś w taki sposób, jak to odbywa się w Polsce. Są miejsca kultu, każdy bardzo je szanuje i dba o nie, i to wszystko. I tam odbywają się obrzędy religijne.
A żebyście wiedzieli, jakie ortodoksyjne sekty chrześcijańskie są na północy Holandii, szczególnie w Zelandii i Fryzjii. Ale, kto chce, należy do nich, a kto nie chce, nie interesuje się tym.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 22:01:35
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Co i rusz używa się w wypowiedziach kościoła sformułowania "ataki na Kościół"

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 13:31:42
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, gdyby rektor był samodzielnym człowiekiem, to by od razu nie wydał zgody zamiast ją wydać a potem odwołać.

Kurka wodna >> Coś nie widzę, aby ksiądz przychodził do pracy i mówił ten nie był na mszy proszę go zwolnić.

Nie piszę, jak jest tylko co by było, gdyby wcielić w życie wszystkie poglądy polityczne Kościoła. Byłoby tak, że katolikom można byłoby więcej, a reszta społeczeństwa ma udawać, że ich nie ma.

Kurka wodna >> Bingola przestań z tą cenzurą. W Rosji mieli złe wizy i też gadali o cenzurze. Zastanów się zanim zaczniesz wierzyć we wszystko co Darski gada.

Bo Rosja to kraj, który udaje, że jest demokratyczny i z wolnością słowa, więc niewygodnych ludzi musi się pozbywać pod pretekstami. Czy aż tak trudno się tego domyślić?

Mają rację ci, którzy twierdzą, że Behemont to tylko jeden z wielu przykładów.

Kościół osobiście lub jego ręce próbuje zatrzymać a to jakiś koncert, a to jakąś sztukę teatralną, a to jakiś konwent fanów, a to jakiś film, a to jakąś książkę, natomiast nigdy nie czytałem o zatrzymanej pielgrzymce lub mszy. Ba, nawet nie czytałem o próbach zatrzymania pielgrzymki lub mszy.

Pytanie zainspirowane kolejną odwołaną przez Kościół
imprezą:

Podam inny przykład. Czytałem kiedyś o przepędzonym z przyczyn religijnych konwencie bronies. Czy bronies też publicznie znieważają Kościół? Nie.



Wracając do meritum rozmowy. Sama się zastanów, komu ten zakaz jest potrzebny! Antyfanom? Nie, bo oni nawet bez zakazu nie pójdą na ten koncert. Dla zatrzymania fanów? Również nie, bo oni nadal będą słuchać swojego ulubionego zespołu, np. w Internecie. Wychodzi więc na to, że tylko Kościół potrzebuje tego zakazu, żeby pokazać, kto tu rządzi.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 19:36:04

Daniel86 mieli nie te wizy co trzeba, to się zdarza każdemu. Zobacz sobie ilu podróżników i ile wycieczek miało problemy, bo mieli złe wizy. Pewnie nigdy w Rosji nie byłeś i stąd ta twoja wiara w słowa Darskiego. Skoro Behemot to jeden z wielu to podaj mi inne przykłady? Ale przykłady, że zespół nie miał wiz.
Już ci odpowiem 0 (zero). Tak głupi Darski złą wizę miał i potem zrobił szopkę. Jak pisałam wcześniej uwierzyłeś w jego słowa, a skoro fakty nie odpowiadają, to tym gorzej dla faktów.
Przeciętny Rosjanin nie wie co to behemot, podobnie przeciętny celnik. Darski nie ma w paszporcie napisane, że jest behemotem czy nergalem. To dla niego kolejny cieć, który pomylił wizy.
Chyba nie ma katolika, który by tak wierzył proboszczowi jak ty wierzysz Darskiemu. Może załóż jego fan klub, a może nawet kościół Nergala.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 23:54:25

Bingola  , a nie jest tak? Jak jakiś ksiądz pierdnie, to zaraz media piszą że efekt cieplarniany jest z powodu KK....Zaklepany

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 10 października 2014 20:05:23
Odpowiada Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Przecież to sami "wierni" rozpieścili czarnych którzy stali się wielkimi "autorytetami" dla wszystkich i mieszają sie do wszystkiego !

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:25:19

Pamiętam czasy kiedy to zespół "Piersi"-wtedy jeszcze mało znany ,zrobił sobie reklamę (szumem medialnym),wokół piosenki "Ksiądz proboszcz już się zbliżą'
Nawet ja kupiłem tą płytkę-mam do dziś.
Bez tego wrzasku nie zwróciłbym uwagi,na ten zespolik!

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 21:07:15

I tak to działa. Według tego co napisał Bingola zespół piersi nawet nie wydałby tej płyty. Ale co się dzieje? To niesłychane. Płyta wydana. Dobrze się sprzedała. Nagle magia kościoła nie działa! To jakieś szatany chyba! A nie KukizMrugnięcie

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 20:51:23
Odpowiada Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Skopiuję post, jaki w tej sprawie wstawiłem na FB:

No i mamy powrót cenzury. Nie instytucjonalnej, bo na taką nikt się nie zgodzi ale jeszcze gorszej. Oto świeckie władze samorządowe ulegają całkowicie bezprawnym grupom krzykaczy, którym coś się nie podoba. Coś co nie jest naruszeniem żadnych przepisów ani zakazów.
Nie słucham muzyki zespołu Behemot, prawdę powiedziawszy nie cierpię jej. Ale demokracja działa w obie strony a nie tylko "dla nas". Z tym trzeba się liczyć. Jeśli cos się komuś nie podoba to niech tego nie słucha (tak jak ja) a nie rękoma władz usiłuje wprowadzać swoje porządki. Postawę urzędników uważam za hańbę dla polskiej demokracji.

O takie Polskie walczyliśmy z komuną ???

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 20:59:23

Darski robił wszystko, aby nie doszło do tego koncertu. Właśnie chodziło o to święte oburzenie. W Rosji też nikt go nie wywalił za poglądy, tylko mieli złe wizy. Tutaj zdecydował rektor i to jest jego święte prawo, bo jest właścicielem klubu. Darski mógł sobie znaleźć inny lokal, prywatny. Coś nie znalazł? I co nie zapaliła się czerwona lampka, że coś nie gra? Łykasz propagandę jak pelikan.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 21:01:52
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Podobna sytuacja była kilka lat temu w Węgorzewie. Wtedy ksiądz proboszcz chodził po ludziach i zbierał podpisy przeciw koncertowi (a niech by sie ktoś wychylił i nie podpisał!) a potem zaniósł to do burmistrza i zażądał odwołania koncertu. Burmistrz wolał się nie narażać.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 10 października 2014 21:05:33

Bingola tak pewnie groził wszystkim ogniem piekielnym... ja nie wiem o co tutaj chodzi. Na pytamy.pl każdy się chwali, że ma kościół w d... kolędę olewa. Nieważne czy wieś czy miasto. Jak nagle są argumenty to nagle księdza się każdy boi. Ksiądz wymusza. Ksiądz gwałci małe dzieci i wszyscy klaszczą... po prostu nic się k..y nie trzyma. Ale dalej tak gadacie. Zdecydujcie się w końcu. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Bingola

Bingola | 10 października 2014 22:05:37
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Dobrze - masz kolejne przykłady ingerencji Kościoła w publiczną przestrzeń:

  • Odwołanie spektaklu "Golgota Picnic" - też w Poznaniu.
  • Sprzeciw proboszcza parafii w Warszawie wobec ustawienia przed budynkiem Giełdy Papierów Wartościowych posągu byka - symbolu hossy. Proboszcz zaprotestował, bo to "za blisko kościoła" a byk kojarzy mu się z bałwochwalczym Złotym Cielcem
  • Tęcza na placu Zbawiciela - to już chyba każdy wie.
  • W Lublinie proboszcz protestował przeciwko "niepoświęceniu" nowo otwartego stadionu

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 13:50:05
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, Bingola podał kilka przykładów ingerencji Kościoła, a teraz Ty podaj kilka przykładów ingerencji w Kościół! Jeśli nic nie znajdziesz, to znaczy, że Kościół jest prześladowcą a nie prześladowanym, jak wszem i wobec głosi o sobie.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 19:48:02

- Golgota piknik? Ludzi zwalniają z pracy, bo sprzeciwili się, że będą grać w g... tutaj przez to g... ludziom jest życie niszczone, bo się bilety nie sprzedały i trzeba było zrobić szopkę, że się czegoś zabrania
- Ale co nie ma prawa się sprzeciwiać? Byk tam jest czy nie jest?
- Ta tęcza to kij w mrowisko, ma ludzi dzielić. Jest wyraźny społeczny sprzeciw, to nie ksiądz podpala. Skoro to budzi takie kontrowersje to chyba nie taka oczywiste sprawa
- No i tylko protestował?
Gdzie te ognie piekielne? Gdzie te natymiastowe słuchanie się księdza. Gdzie decyzje zmieniane z dnia na dzień. Przykłady, które mówią nam o tym, że jest wolność słowa w Polsce.

W USA są ludzie, którzy całe życie protestują. Taki mają styl życia. Dokument na discovery o nich był. By byli przy każdym takim proteście w Polsce. Żeby było zabawnie, po puszczeniu tego dokumentu, protestowali, że dokument został źle pokazany.

Daniel86 "ingerencji w Kościół" - znajdź sobie zabójstwo księdza w Trójmieście. Działalność Palikota. Cały wykop, youtube. Gdzie nikt nie kasuje tego g....


0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
perełka

perełka | 10 października 2014 21:41:02

Paranoja kościoła jest wprost proporcjonalna do tumanowatości narodu.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Maria N

Maria N | 11 października 2014 07:51:49
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Nauka jest dla naukowców,dla pozostałych wiara.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
MigrantWorker

MigrantWorker | 10 października 2014 21:44:42
Odpowiada Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Żadne z tych dwóch. Możliwość sprzeciwu wobec wydarzeń niezgodnych z własnym światopoglądem to jeden z filarów wolności słowa.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 00:45:51

Kościół jest prześladowany między innymi za domaganie się moralności w życiu codziennym.

1 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 13:56:05
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

No właśnie. Kościół domaga się zamiast głosić ją.

To powinno być oczywiste, że jeśli jest wolność wyznania, to państwo nie powinno mieć prawa narzucania siłą swoim obywatelom religii. Opcje są tylko dwie: albo państwo uznaje wszystkie religie albo dopuszcza się reżimu jednej z nich.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 14:54:07

Ale tak jak Ty domagasz się żeby KK głosił, zamiast domagać się, KK ma prawo domagać się, nie tylko głosić...Mrugnięcie

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 11 października 2014 17:19:48
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Wyjaśniłem, że opcje są dwie: albo państwo uznaje wszystkie religie albo dopuszcza się reżimu jednej z nich.

Tak więc państwo nie może narzucać wartości chrześcijańskich przy równoczesnej legalności konkurencyjnych religii. Jak to sobie wyobrażasz? Że ktoś, kto nie jest katolikiem, będzie żył po katolicku? Tak się składa, że właśnie za podobne praktyki są krytykowane kraje arabskie (nie każdy jest muzułmaninem, ale każdy musi żyć tam po muzułmańsku). 

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 11 października 2014 19:57:59

Ty zobacz co to jest reżim religijny, a potem używaj tego słowa. To już jest żałosne co ty piszesz.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 12 października 2014 11:43:04
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, Wy zawsze piszecie o tym, że jesteście lepsi od muzułmanów, ale przecież człowiek lepszy nie znaczy dobry. "Lepszy" to tylko mniej zły.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 13 października 2014 01:40:30

Daniel86  , przecież polskie państwo toleruje wszystkie religie, i to od wieków. Kiedy w Hiszpanii rżnęli Żydów jak trzodę chlewną, to dokąd Żydi uciekli? Otwórz oczy włącz szare komórki.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 13 października 2014 07:11:10

znafca_rzycia on ma lewacką wizję polskiego kościoła. Pewnie też nie może zrozumieć, że w Polsce w czasie okupacji za ukrywanie Żydów była kara śmierci, w krajach zachodnich tego nie było. Tylko dlatego, że tam nikt nie ukrywał tam wszyscy wydawali. Tak samo zapomniał o tym jak to Niemcy wyrżnęli bardzo dużo duchowieństwa, a potem robiło to UB. On nie zdaje sobie sprawy, choć nasi oprawcy doskonale o tym wiedzieli. Że każdy ksiądz miał dobre wykształcenie, nie dał się przerobić itp. Dopiero wpuszczenie do kościoła agentury, która miała rozwalić kościół i nadal rozwala doprowadziło do tego, że w kościele pojawiły się takie patologie. Gdyby było tak naprawdę źle jak to oni opowiadają to już w kościele by nikogo nie było. Ale ludzie nadal są i to im najbardziej nie pasuje.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Farang

Farang | 13 października 2014 11:45:17
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

"Wy zawsze piszecie o tym, że jesteście lepsi od muzułmanów"
"Kościół katolicki twierdzi, że jest w Polsce prześladowany"

Daniel, zamiast posługiwać się populistycznymi hasłami w stylu Ruchu Palikota, których zresztą nie potrafisz podeprzeć przykładami (nadal nie napisałeś, kto z hierarchów Kościoła stwierdził, że Kościół jest prześladowany, a teraz jeszcze się pogrążasz twierdzeniem, że katolicy uważają się za lepszych) ... po prostu zacznij pisać prawdę.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 13 października 2014 13:01:52
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, jeśli twierdzisz, że w Polsce jest zupełna wolność wyznania, to dlaczego tylko katolicy mają możliwość praktykowania swojego stylu życia w pełni? Każda inna religia jest ograniczona przez prawo państwowe. Każdy inny człowiek jest ograniczony przez prawo państwowe. Tylko katolicy mogą robić wszystko, na co pozwala im ich religia/światopogląd. Np. mnie światopogląd nie zabrania pójścia na koncert, ale i tak nie mogę pójść.



A tak w ogóle, czy zrozumiałaś pytanie w całości?

natomiast nigdy nie czytałem o zatrzymanej pielgrzymce lub mszy. Ba, nawet nie czytałem o próbach zatrzymania pielgrzymki lub mszy.

Czy więc nie sądzisz, że to powinno działać w obie strony? Czyli my nie będziemy dokuczać Wam, a Wy nie będziecie dokuczać nam. Wówczas żadnych wojen by nie było i takie jest główne przesłanie tego pytania. Czy aż tak trudno to zrozumieć?



Farang
, OK, przyznaję. Trochę źle się wyraziłem. Pytanie mogłoby być: Kościół w Polsce jest atakowanym czy atakującym? Czy teraz lepiej? 

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 13 października 2014 21:37:04

Która religia jest ograniczana przez "prawo państwowe" Kurka wodna?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 07:33:50

znafca_rzycia skąd ja mam to wiedzieć, takie bzdury wypisuje Daniel86

Daniel86 cały czas chyba piszesz sam ze sobą na wszystkie pytania dostałeś odpowiedź wystarczy czytać ze zrozumieniem. A na żadne moje nie odpowiedziałeś. A co do twojego argumenty nigdy nie słyszałeś o zamachu na papieża? Nigdy nie słyszałeś o aresztowaniu wiernych? Nie słyszałeś o zabójstwie księdza? Nie bo ty tego nie słyszałeś to tego nie ma... Nie masz żadnych argumentów, tylko swoje widzimisie. Włącz sobie youtube jest taki kretyn co wchodzi do kościoła i przerywa msze. I co nadal będziesz uważał, że nic się nie dzieje?

Jak już pisałam masz skrzywione widzenie świata, można ci coś pisać, a i tak tego nie przeczytasz, na nawet jak przeczytasz to nie zrozumiesz.
Polska to kraj ludzi wyznania katolickiego, oni stanowią większość nawet jak są ateistami to trudno aby nie obchodzili chrześcijańskich świąt jak np. Boże Narodzenie czy Święto Zmarłych. To dla nich robi się dni wolne, reklamy, programy telewizyjne itp. Trudno, żeby dla buddystów czy wierzących w latający makaron spaghetti był specjalnie poświęcony czas. Każde medium, polityk chce aby jego słowa docierały do jak największej ilości osób. To tylko kretyn może mieć pretensje, że się nie interesują innymi religiami.
Polska to bardzo tolerancyjny kraj jeśli chodzi o inne religie, czego by twoi lewacy w TV nie powiedzieli. Oprócz prawosławnych, spokojnie tutaj od setek lat żyją sobie muzułmanie. Tak samo żyją sobie świadkowie Jehowy. Nikt ich nie atakuje. Ateiści też sobie tutaj spokojnie żyli i nikt się nimi nie przejmował.
Ale potem przyszło lewactwo, które spaczyło słowa wolność, ateizm itp. Zaczęli ludzi dzielić. To wszystko są działania, aby kłócić Polaków ze sobą. Kościół ludzi jednoczy, a lewactwo dzieli. Wystarczy zobaczyć historię Polski. Ty historii nawet najnowszej nie znasz. Wiesz tylko to co powie guru. Już nie zmądrzejesz. Jesteś jak ten Kali, którego ciągle przywołujesz, ale mentalnie. On przynajmniej był zabawny, ty jesteś tragiczny.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 14 października 2014 16:25:07
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, jeśli żadna religia nie jest ograniczona przez polskie prawo, to dlaczego żydom nie wolno robić ubojów rytualnych? Dlaczego muzułmanom nie wolno mieć wielu żon? Dlaczego rastafarianom nie wolno palić marihuany?

Tylko katolicy mogą robić wszystko, na co pozwala lub wymaga od nich religia. Czyli jednak są równi i równiejsi.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 19:11:16

Daniel86 buehehehe. No teraz to już pojechałeś po bandzie. Rytualny ubój to wina zielonych. Kościół katolicki nie miał nic przeciwko rytualnemu zabijaniu zwierząt, nigdy. To wina twoich lewackich kolegów, którym zabijanie krówek się nie podoba, bo każdy ma jeść trawę, bo wegetarianizm to kolejny lewacki wymysł. W katolickiej religii można jeść każde mięso, nawet w piątek, bo ten post nawet znieśli lata temu. Monogamia to nie wymysł kościoła, ale wymysł społeczeństwa. Jest wiele ateistycznych krajów, gdzie zakazana jest poligamia. Kolejny argument nie trafiony, który to już?
Jeśli chodzi o marihuanę to jest to narkotyk, lekki ale narkotyk. Zakazany w wielu krajach ateistycznych, nie tylko w Polsce. Kolejny argument nie trafiony. Dobrze, że nie wyskoczyłeś z tym, że pedofilia jest zakazana w końcu w krajach muzułmańskich wolno ruc*ać dzieci. Twoi lewaccy koledzy już się starają aby kazirodztwom pedofilia itp zboczenia było dozwolone, naprawdę się pod tym chcesz podpisać? Masz aż tak wyprany mózg przez propagandę? 
Nie wiem czy się czegoś napiłeś, ale skoro masz mieć takie argumenty to siebie już tylko ośmieszasz. Mieszasz już sprawy zupełnie nie związane z wiarą.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 14 października 2014 19:18:17
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, nie chodziło mi o zwalenie winy na Kościół tylko o wytniecie Twojej pomyłki. Twierdzisz, że religie nie są ograniczone przez prawo polskie, a ja podałem przykłady, że są. Nie zagłębiam się, czy słusznie.

Jednocześnie napisałem, że katolicyzm to jedyna całkowicie dozwolona religia w Polsce: Tylko katolicy mogą robić wszystko, na co pozwala lub wymaga od nich religia. Czyli jednak są równi i równiejsi.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 14 października 2014 19:36:04

Człowiek który od kilku dni wypisuje pierdoły bez żadnego argumentu, to jedynie co na ciebie stać to czepialstwo i łapanie za słówka. Te zakazy to nie wymysł kościoła. Nie jest to żadna kwestia religijna, ale kwestia pojęcia ochrony zwierząt. Którą wprowadzili twoi lewaccy obrońcy "wolności".
Poza tym masz jakiś problem z pojęciem demokracja. Skoro w tym kraju większość obywateli to katolicy, to dlaczego mieli by ograniczać religie katolicką? Znasz jakieś państwo, które dla jakieś durnej zasady ogranicza większość na korzyść mniejszości? Tak to państwa totalitarne. W PRL-u jak walczono z kościołem to tak było. Każdy lewak tęskni za reżimem... bo tam niszczono kościół i ludzi kościoła...
Ale to by przecież na dłuższą metę doprowadzało do konfliktów rasowych, religijnych itp. Nawet w PRL-u przestano atakować kościół i ostro traktowano tylko bardzo niepokornych jak np. Popiełuszko. JP2 nawet dostał pozwolenie na przyjazd. Oni to zrozumieli, a ty nie potrafisz?
A to nie jest polskie prawo wprowadza różnego rodzaju zakazy, ale wymysł UE, aby nam rozwalić rynek. Bo Polska wołowina jest bardzo wyjątkowo, bo nie robiona masowo, nie takie g... jak z Argentynie czy Francji. Ale nie masz o tym zielonego pojęcia, więc wypisujesz bzdury.
Prawo unijne też ogranicza polski kościół i nie tylko. W końcu z preambuły zostało wykreślony fakt historyczny i niesprzeczny, że cywilizacja Europejska jest na bazie chrześcijaństwa. Gdyby nie chrześcijaństwo to byśmy tutaj mieli Turcję. Też o tym zapomniałeś? Czy zgodnie z twoim podejściem do wolności, trzeba tu wpuścić terrorystów, aby każdemu niewiernemu głowę ucięli... w imię wolności?
Można tak wymieniać jak już mamy się czepiać wszystkiego. Chciałabym żebyś chociaż odniósł się do moich pytań. Na żadne nie odpowiedziałeś. Chwytasz się jak tonący brzytwy, bo koncert się odbył i całe twoje pytanie nie ma sensu. Żadnej cenzury nie ma.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 15 października 2014 11:01:20
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna >> Skoro w tym kraju większość obywateli to katolicy, to dlaczego mieli by ograniczać religie katolicką?

Taka jest z Tobą cała dyskusja. Gdzie napisałem, że religia katolicka musi być ograniczona? Wręcz przeciwnie, pisałem, że nie mam nic przeciwko prawom Kościoła. Ja tylko zwróciłem uwagę na hipokryzję Kościoła, który chce, żeby państwo ograniczało innych, ale sam Kościół musi być dla państwa świętą krową. (Kali ograniczać innych - dobrze. Kalego ograniczać - źle)

W skrócie chodzi o to: jeśli Kościół nie będzie się czepiał innych, to inni nie będą się czepiać Kościoła (nawet Wasza religia głosi: "jak Kuba bogu, tak bóg Kubie")

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 16 października 2014 07:18:26

Cały czas piszesz, żebyś ograniczał w każdym twoim pytaniu. Twoje zakłamanie w tej kwestii to jeszcze potwierdza. W dodatku piszesz głupoty ze stron lewackich i nawet ich nie sprawdzasz, a one mają się nijak do rzeczywistości. Ja też widzę błędy kościoła, ale używam faktów, a nie plotek, domysłów i obrażania tak jak ty. Dla mnie ludzie kościoła to tylko ludzie, mogą się mylić. A ty każde słowo klechy przeżywasz tak jakby to były słowa Jezusa. Też mi się dużo rzeczy nie podoba nie tylko w kościele. Ale w tym kraju istnieje wolność słowa i kościół tak jak każdy inny Kowalski ma prawo protestować. Nie wiem gdzie ty widzisz, że kościół jest świętą krową. Od lat kościół mocno dostaje po tyłku od antyklerykałów. Tobie się nie podoba to, że nie biją jeszcze mocniej. Ale spokojnie rola kościoła coraz bardziej spada. I wtedy będziesz miał smutne życie jak już tu nastąpi pełno laicyzacja, bo stracisz swojego wymyślonego wroga.
Już wiele razy widziałam co odpowiadałeś ludziom którym się coś nie podoba. Zostańcie ateistami lub zmieńcie religie. To też świadczy o tym jak jesteś ograniczony i mało wiesz o ludziach.
Jak Kuba bogu, tak bóg Kubie - znajdź mi ten zapis w Biblii, a potem pisz co jaka religia głosi, bo zaraz znowu się zbłaźnisz pisząc, że gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść to też z biblii.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 16 października 2014 11:52:40
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, nie piszę, że Kościół powinien być prześladowany. Ja tylko usprawiedliwiam "prześladowców", bo jeśli Kościół będzie się czepiał innych, to nic dziwnego, że inni będą się czepiać jego.

Wyobraź sobie, że Twój sąsiad łamie jakiś przepis, ale Ty to tolerujesz. Mimo Twojej tolerancji Twój sąsiad donosi na Ciebie do policji. Czy wówczas nie wykorzystasz haka jako odwet? ("jak sąsiad Tobie, tak Ty sąsiadowi")



Kurka wodna >> Już wiele razy widziałam co odpowiadałeś ludziom którym się coś nie podoba. Zostańcie ateistami lub zmieńcie religie.

Jeśli ktoś nie jest katolikiem, to dlaczego ma twierdzić, że jest katolikiem? Są przecież ludzie, którzy mówią, że są katolikami, bo nie wiedzą, że nimi nie są, a ja tylko to próbuję im uświadomić. Ja nie nakłaniam do zmiany religii, ja tylko uświadamiam fakt, który jest.

Poza tym bywa, że również Wy piszecie do katolików teksty typu "jeśli się nie podoba, droga wolna".


Kościół nie jest świętą krową? Po pierwsze, zwykły człowiek od razu trafiłby do wiezienia za pedofilię, natomiast księża trafiają tylko do innej parafii, a nawet gdy trafiają przed świecki sąd, to z wielkimi oporami. Po drugie, Kościół chyba jako jedyny w Polsce ma wpływ na podwórko swojego sąsiada. Rozumiem zakaz barów i burdeli w okolicy Kościoła, ale Kościołowi nadal mało, bo chce jeszcze zakazać byków i tęcz. Przypuszczam, że nawet premier nie może ingerować w prywatne podwórko swojego sąsiada, a Kościół chce mieć taką władzę.



Powyżej napisałem tekst, na który nie odpowiedziałaś, więc wstawiam go tu:

Kurka wodna, nie przeszkadzają mi protesty. Ja tylko wyrażam na ich temat opinię i polemizuję z tymi protestami. Nawet zadałem Ci pytanie: "jaki jest sens protestować przeciwko koncertowi, który jest dobrowolny? Przecież jeśli komuś się on nie podoba, to nie musi iść na ten koncert".

Wychodzi więc na to, że oni mogą protestować, a ja nie.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 16 października 2014 13:27:49

Wyobraź sobie, że Twój sąsiad łamie jakiś przepis, ale Ty to tolerujesz. Mimo Twojej tolerancji Twój sąsiad donosi na Ciebie do policji. Czy wówczas nie wykorzystasz haka jako odwet? ("jak sąsiad Tobie, tak Ty sąsiadowi")

Nawet nie wiem jak się odnieść do tej bzdury? Mój sąsiad donosi na mnie bo? Nic nie robię? Czy jaki ma powód? Dlaczego mam robić odwet jak donosy są anonimowe, to skąd mam wiedzieć, że to ten sąsiad. Kolejna twoja bzdura, która totalnie nie ma sensu na którą każesz sobie odpowiedzieć. Odpowiedź dostałeś, to co jest wyżej napisane, nie pytaj po raz setny dlaczego nie odpowiedziałam. Zawsze odpowiadam.

Jeśli ktoś nie jest katolikiem, to dlaczego ma twierdzić, że jest katolikiem?

W kościele katolickim wstępujesz do kościoła przez chrzest. Każdy ochrzczony w kościele katolickim jest katolikiem. Dalsze twoje życie nie zmienia faktu, że jesteś katolikiem. Nie tylko gorliwi biegający do kościoła mogą nazywać się katolikami, tak samo ci co olewają to. Nie ma czegoś takiego jak prawdziwy czy nieprawdziwy katolik. Katolików łączy chrzest.
Po raz kolejny powtarzasz bzdury i jeszcze okłamujesz ludzi. To jest właśnie walka z kościołem, aby miał jak najmniej członków. Tylko manipulacja i kłamstwa, tylko na to stać antyklerykałów.

Są przecież ludzie, którzy mówią, że są katolikami, bo nie wiedzą, że nimi nie są, a ja tylko to próbuję im uświadomić.

Jak mieli chrzest w kościele katolickim to są katolikami. Po raz kolejny twoja bzdura, w którą chyba nawet wierzysz. Nikogo nie uświadamiasz po prostu kłamiesz, bo nie masz na ten temat najmniejszego pojęcia.

Kościół nie jest świętą krową? Po pierwsze, zwykły człowiek od razu trafiłby do wiezienia za pedofilię, natomiast księża trafiają tylko do innej parafii, a nawet gdy trafiają przed świecki sąd, to z wielkimi oporami.

Ksiądz Gil trafił do aresztu. Cała sprawa została nagłośniona. I to się dzieje teraz, w współczesnej Polsce. Potępił to nawet sam papież Franciszek. A ty powtarzasz jak pierdółki o tym, że księża trafiają do innej parafii. Ten i inne przykłady pokazują, że księża nie są już świętymi krowami. Po raz kolejny fakty stoją kontra twoje bzdury. Choć akurat jestem za ostrym karaniem każdego pedofila nie ważne czy nazywa się Darski czy ksiądz M. Ty byś Darskiego uwolnił, bo by powiedział, że to część koncertu i zakaz pedofilii to cenzura i zamach na demokracje.

jaki jest sens protestować przeciwko koncertowi, który jest dobrowolny? Przecież jeśli komuś się on nie podoba, to nie musi iść na ten koncert.

A jaki jest sens gdy twoi czerwoni bracia w wierze protestują przeciwko wydobyciu węgla, gdy Polska gospodarka opiera się na węglu. Przecież to jest nielogiczne i po prostu szkodliwe. A jednak protestują?
A dlaczego? Bo wolno. Wolno protestować przeciwko wszystkiemu, nawet jak to dla kogoś nie ma sensu. Pisałam ci to już wiele razy. Nadal nie zrozumiałeś? Na tym polega wolność słowa. A ty wychowany w komunistycznym duchu tego nigdy nie zrozumiesz, bo pierwsze co byś robił to wszystkich prostował, a jak się nie da słowami to walcem.

Wychodzi więc na to, że oni mogą protestować, a ja nie.

Nic nie wychodzi, to tylko ty tak sobie ubzdurałeś. Nawet dziś możesz iść pod kościół i zacząć protestować. Nikt ci nie broni, chyba że wtargniesz na prywatną posesje. Bo wiesz prawo własności to też główna dewiza państw cywilizowanych, ale pewnie tego też nie rozumiesz, bo dla komunisty wszystko jest państwowe. Teren kościoła to nie jest miejsce państwowe, tylko teren prywatny, sam o tym pisałeś rozdzielenie państwa od kościoła, żebyś za chwilę nie wyjechał z argumentem, że po kościele może się szwendać każdy. Tak samo jest z katolickimi cmentarzami itp.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 16 października 2014 14:59:52
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, nic nie rozumiesz. Sytuacja z sąsiadem to tylko hipotetyczny przykład, który miał Tobie uzmysłowić, że na każdą akcję będzie reakcja ("Jak Kuba bogu, tak bóg Kubie"). Akurat wtedy nie miałem lepszego przykładu pod ręką.



Człowiek ochrzczony to po prostu człowiek ochrzczony. To Kościół dla zawyżenia statystyk wymyślił, żeby ateistów i konwertytów nazywać katolikami. (Ciekawostka: sam Kościół twierdzi, że jeśli z jakieś organizacji nie można wystąpić, to jest ona sektą)

Sama pomyśl. Katolik przechodzi na islam. Czy więc będzie on katolikiem i jednocześnie muzułmaninem?


Nie pytałem się o sens protestu tylko o Twoje zdanie, więc wyjaśnij proszę: jaki jest sens protestować przeciwko koncertowi, który jest dobrowolny? Przecież jeśli komuś się on nie podoba, to nie musi iść na ten koncert.

Cały czas usprawiedliwiasz protestujących. Nawet twierdzisz, że ich protesty nie muszą mieć sensu, ale gdy ja protestuję (tu w internecie), to mnie krytykujesz. Czyżby równi i równiejsi?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 16 października 2014 15:11:52

Nie Daniel to ty niczego nie rozumiesz, dlatego piszesz bzdury.
Ty nie protestujesz ty obrażasz i manipulujesz słowami, dopowiadasz historię, jakieś sytuacje hipotetyczne, aby twoje było na wierzchu. Bo fakty przeczą temu co piszesz.
Co innego protest a co innego nagonka i wmawianie ludziom, że nie są katolikami itp propaganda którą uprawiasz. Protest to protest. Ma on swój cel i swoich adresatów. 
Zaraz napiszesz, że kogoś będziesz przypalać ogniem i że jest to protest.

Katolik przechodzi na islam...
Aby "wyjść" musi być apostazja. Przechodzenie na religie nie kasuje z automatu ciebie z grona katolików. Tak samo możesz powiedzieć od dziś jestem Niemcem. Ale to nie znaczy, że dostaniesz niemiecki paszport, a stary ten Polski jest nieważny. Trzeba przejść całą procedurę. Teraz ty pomyśl dlaczego cały czas wypisujesz bzdury zanim się chwilę zastanowić.


Cały czas usprawiedliwiasz protestujących.

Nikt nikogo nie usprawiedliwia, na tym polega wolność słowa.

Nawet twierdzisz, że ich protesty nie muszą mieć sensu

Bo nie muszą. Na tym polega WOLNOŚĆ SŁOWA.

ale gdy ja protestuję (tu w internecie), to mnie krytykujesz

Głupotę można zawsze krytykować.

Czyżby równi i równiejsi?

W twojej wizji wszyscy co myślą inaczej niż ty to trzeba ich uświadamiać, więc kto tutaj się czuje równiejszy.

Jak widzisz używasz populistycznych hasełek, a nawet nie wiesz jak ich używać. To jest po prostu śmieszne, bo bronisz tym swoje bzdury.

Ale pisz co ci się podoba, ja mogę tylko skrytykować, ale zabronić ci niczego nie mogę.

NA TYM POLEGA WOLNOŚĆ SŁOWA.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 16 października 2014 15:30:04
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Wiara to tylko kwestia wiary, natomiast papiery to tylko formalność. Papiery powinny zgadzać się z rzeczywistością, a nie rzeczywistość z papierami. Ponad to wątpię, że istnieje bardziej zbiurokratyzowana religia niż katolicyzm. Kiedyś w ogóle nie było biurokracji, mimo to ludzie byli katolikami, muzułmanami, żydami, buddystami itp, itd.

Z twoich wywodów wynika, że można być wyznawcą dwóch religii lub ideologii jednocześnie. Co z tego, że te religie lub ideologie się nawzajem wykluczają? A może da się też być nazistą a jednocześnie komunistą? A może da się też popierać wolny rynek a jednocześnie gospodarkę planową? A może da się być w pociągu a jednocześnie w nim nie być?

Owszem, niektóre sprzeczne ze sobą stany mogą wystąpić równocześnie, ale tylko w biurokracji, a nie w rzeczywistości.

Tak więc muzułmanin (były katolik) jest katolikiem, ale tylko w papierach Kościoła.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 20 października 2014 08:57:53

No i patrz znowu ty wiesz wszystko najlepiej. Prowadzisz inkwizycje na osobach, które nie chodzą do kościoła i nie praktykują religii, nazywasz ich nieprawdziwymi katolikami i zmuszasz do zmiany religii. Wiesz co jest wiarą a co nią nie jest. Każdy kto myśli inaczej niż ty na pewno się myli. I ty tutaj piszesz o wolności słowa? Jesteś gorszy niż Andrzej w swoim antyklerykalizmie niż on w swoim dziwnym pojmowaniu wiary. Jesteś fanatykiem i to widać.

Cały czas ci coś w tym katolicyzmie nie odpowiada, teraz wymyśliłeś biurokracje. To że jest "biurokracja" w kościele to coś najlepszego co się mogło zdarzyć. Dzięki temu historycy mogą sprawdzić kto na danym terenie mieszkał. Jakie to były ludności. Onomastyka głównie opiera się na księgach kościoła. 

Tak więc przestań pisać o rzeczach o których nie masz najmniejszego pojęcia. Bo wszystkie twoje wywody nie mają żadnego sensu. Zacznij używać faktów, a nie swoich domysłów. Spróbuj przedstawić jakieś źródło. A nie cały czas piszesz, że wiesz lepiej co jest czym. 

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 20 października 2014 17:51:15
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, i znowu nie zrozumiałaś. Nie napisałem, że biurokracja jest zła. Napisałem tylko, że papiery nie zawsze zgadzają się z rzeczywistością.

Nie da się być wegetarianizmem a jednocześnie mięsożercą. Tak samo nie da się być katolikiem, a jednocześnie na przykład muzułmaninem, ale w papierach będzie napisane, że nawet konwertyta jest katolikiem. Czy to nie śmierdzi desperackim zawyżaniem statystyk?  


0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 20 października 2014 20:42:59

Z tobą dyskusja nie ma sensu. Naprawdę ja o zupie ty o dupie.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 13 października 2014 20:26:32
Odpowiada Ekspert kategorii Problemy społeczne II.

Kosciol jest przesladowany w krajach islamskich oraz np. w Indiach na wschodzie.Jest tepiony w komunach ale z pewnoscia od dawna nie jest przesladowany w panstwach cywilizowanych,cokolwiek by nie sadzic o owej cywilizacji....Natomiast sam nie jest w zadnej mierze przesladowca.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 16 października 2014 07:26:24

collins01 wg Daniela kościół nigdy nie był prześladowany, bo nigdy nie było próby (wg niego) zatrzymania pielgrzymki. Popiełuszko, zamach na JP2, protesty przeciwko wizycie Papieża itp. się do tego nie zaliczają, bo przecież nic z tego nie zatrzymało żadnej pielgrzymki. W krajach islamskich czy w tych Indiach to nawet jak mordują chrześcijan codziennie to nie ma prześladowania, póki ktoś nie zabroni pielgrzymki. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 16 października 2014 11:25:07
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Pytanie jest: Kościół w Polsce jest prześladowanym czy prześladowcą?

Mogę jeszcze dodać, że chodzi o współczesną Polskę, a także o wydarzenia tej samej rangi. Czyli zwykły koncert porównałbym do zwykłej pielgrzymki.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 16 października 2014 13:04:33

No tak teraz współczesna Polska, aby przypadkiem nie zahaczyć o Popiełuszkę. 
Zabójstwo księdza dla złotego łańcuszka za paręset złotych w 2011 roku też musimy odpuścić, bo to już nie współczesna Polska.
Tak samo to itp przykłady antyklerykałów.


Tak Daniel86 jak fakty nie pasują to tym gorzej dla faktów... Sprytnie manipulujesz słowami. Bo dla ciebie ręce kościoła to może być nawet ateista. Pewnie Putin też działa na zlecenie polskiego kościoła. Pewnie sam Nergal to agent polskiego episkopatu. O to dowód.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 16 października 2014 15:06:15
Komentuje Ekspert kategorii Problemy społeczne I.

Kurka wodna, przykład zabójstwa jest ostro naciągnięty, bo dobrze wiesz, że to był prawdopodobnie zwykły napad rabunkowy. Jeśli zabiją lekarza dla złotego łańcuszka, czy będzie to atak na całą służbowe zdrowia?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 20 października 2014 08:50:49

To nie był napad rabunkowy, wystarczy o tej sprawie poczytać. Jak zwykle jak nie pasują ci fakty to dopisujesz swoje albo manipulujesz. Zabójstwo Popiełuszki to sprawa polityczna a nie religijna... to są twoje argumenty. Patrz nie masz żadnych argumentów to przekręcasz moje. Jak tu z tobą dyskutować? Zero argumentów z twojej strony, a na każdy argument poparty faktami masz durny kontrargument. Tylko tak nie udowadniasz nic, tylko siebie ośmieszasz.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

Koszulki pytamy.pl

Podobne pytania

pawmaster

Tolerancja czy propaganda ?

16 odpowiedzi i komentarzy
rotor

Kolejny strajk górników?

13 odpowiedzi i komentarzy
BasicA

Co sądzicie o decyzji Giertycha?

11 odpowiedzi i komentarzy
karbowski

Dlaczego nie biopaliwa?

6 odpowiedzi i komentarzy
filiptepper

Kiedy następne wybory?

5 odpowiedzi i komentarzy
jarkis

Delegat

3 odpowiedzi i komentarzy

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 99,6 pkt elsieelsie
  2. 2 42,7 pkt collins01collins01
  3. 3 30,7 pkt znafca_żytaznafca_żyta
  4. 4 25,0 pkt GarnituromanGarnituroman
  5. 5 24,5 pkt DengarDengar
więcej rankingów

Eksperci w kategorii:

Petunia magno Snopppy kaziu_61 elsie Bocca-Lupo znafca_żyta
Zgłoś błąd