zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
Rozkminowa

Jak zrobić bibliografię do pracy licencjackiej/ magisterskiej?

Rozkminowa | 23 czerwca 2009 08:40:48 | kategoria: Szkoła, Informatyka

  • G+
  • Facebook

Chodzi mi konkretnie o to, że już mam prawie skończoną pracę i jak ją pisałam to tylko robiłam sobie przypisy wordowskie. Czy da się z tych przypisów jakoś automatycznie utworzyć bibliografię czy trzeba to zrobić ręcznie. I ba jeszcze drugie pytanie: czy da się, żeby w wordzie mi poukładało alfabetycznie? czy może lepiej wrzucić to do excela?

Jakieś rady jeszcze odnośnie formatu tego, tak żeby ładnie wyglądało? słyszałam, że warto to zrobić w tabeli takiej bez obramowania, żeby nie było widać, że to jest w tabeli a będzie wyglądać na równe. Z góry dzięki za pomoc!

Ostatnia aktualizacja: 18-09-2012 15:14:24
0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 5 odpowiedz

anonymous | 23 czerwca 2009 10:58:18

Wydaje mi się, że za bardzo chcesz sobie ułatwić zadanie :) Nie wiem z jakiego tematu masz pracę, ale jesli używałaś różnych rodzajów źródeł (np. czasopisma, orzecznictwo, ustawy) trzeba je sensownie posegregować.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
burasekmalutki

burasekmalutki | 23 czerwca 2009 11:11:42

http://www.pcworld.pl/news/131941/Microsoft.Word.2007.jak.zrobic.bibliografie.html

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Rozkminowa

Rozkminowa | 24 czerwca 2009 12:19:10

@Zbiqpary a co jest złego w ułatwianiu sobie życia? Nie chcę tracić czasu na rzeczy, które może za mnie zrobić komputer. Widzę, że wiesz na ten temat mniej niż ja, bo nie ma wymogu segregowania źródeł - jest to wariant fakultatywny. Ja akurat mam mało zróżnicowaną bibliografię, dlatego takiego podziału nie będę stosować. I co ma temat pracy do technicznych aspektów tworzenia końcowej bibliografii?

@Kucici dzięki za linka, akurat tam ktoś dosyć sensownie to opisał, tylko, że ja mam worda 2003 i tam już jest z deka inaczej... :)

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 24 czerwca 2009 22:04:38

Temat w sensie dziedzina pracy:) A co za tym idzie rodzaje bibliografi

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 stycznia 2010 20:57:55

nnnnnnnnn

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

Podobne pytania

rzmota

Praca na wakacje

108 odpowiedzi i komentarzy
lamalama

Czy wygramy ten mecz?

15 odpowiedzi i komentarzy
akronim

Serwis z ogłoszeniami o pracę

23 odpowiedzi i komentarzy
ryby007

urlop okolicznościwy

3 odpowiedzi i komentarzy
chmurli

najniższa stawka za pracę w Polsce

8 odpowiedzi i komentarzy
bigi

dodatkowa praca?

14 odpowiedzi i komentarzy
Manaks

co po ekonomii?

20 odpowiedzi i komentarzy
anka0poznan

Wakacyjna praca dla 14-latki.

176 odpowiedzi i komentarzy
xDeeLx

Ile przeciętnie zarabia Programista

65 odpowiedzi i komentarzy
lebron

jak odzyskać nadpisany plik xls ??

7 odpowiedzi i komentarzy

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 206,3 pkt odrzu conaodrzu cona
  2. 2 137,3 pkt Jasny halogen 100Jasny halogen 100
  3. 3 132,3 pkt TOJA2TOJA2
  4. 4 127,4 pkt birbantbirbant
  5. 5 117,2 pkt LaflxLaflx
więcej rankingów

Koszulki pytamy.pl

Zgłoś błąd