zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
S2009

Jak wylaczyc kota? Poradnik

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:23:58 | kategoria: Zdrowie, Zdrowie psychiczne

  • G+
  • Facebook





/SIMON

0 ładowanie danych... 8 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 59 odpowiedz
tagi: kot

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:29:29

Tego "weterynarza" to sama bym tak za frak złapała i przypięła tym spinaczem... Kuśwa, jak to boli! A kota można wyłączyć dokładnie tak samo, ale dłońmi, i to tak nie boli. Idiota. I pomyśleć, że takie bezmózgie coś skończyło studia! 

1 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:37:15

Oj, ja tez bym go chetnie wylaczyl, niekoniecznie spinaczem... http://i649.photobucket.com/albums/uu218/lllllllllllllllllllllllllll/Pytamy/smilies/icon_confused_zpsea77d80c.gif


/SIMON

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:38:09

Oj wiem wiem, pamiętaj tylko, że niektórym to się nie spodoba i trafisz na CL :) 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:41:16

Tak tak, celem okazania mi zainteresowania i wyroznienia na tej liscie mej persony. photo icon_badgrin_zps229cf012.gif


/SIMON

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 29 kwietnia 2013 23:42:21
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

jajk000 nie denerwuj sie - koty tak maja, choc ja stosuje inne  unieruchomienie to to ze zdjecia kotu krzywdy nie robi

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:44:59

@okonek, tu chodzi raczej o ten spinacz i robienie z kota idioty.


/SIMON

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:46:35

@okonek, złap się takim spinaczem. Nie w miejscu gdzie masz kości (czyli nie palec), ale w miejscu gdzie nie ma żadnych kości. Ból jest duży, zostaje ślad, odcisk. Wątpię, by kota to nie bolało. Jednak nie jestem sadystką i nie męczyłam tak swojego kota. 

Wiem, że podobny efekt można uzyskać po prostu biorąc kociaka za frak, nie trzeba nawet ściskać. Kot sztywnieje, bo jest to u niego odruch z okresu ko... kocięczego (? brak mi słowa). Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że kocica ma aż taką siłę w zębach jak to żelastwo? 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 29 kwietnia 2013 23:47:21

Widziałam filmik, gdzie zamiast spinacza była taśma klejąca (przyklejony pasek). To na pewno zwierzaka nie boli, a zachowywał się identycznie.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 29 kwietnia 2013 23:51:06
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

koty sa specyficzne - skore maja gruba i nie do konca unerwiona  jak nam sie wydaje.  a co do kocich zebow? nic ni nie mow - te cholery to jak pitbule 

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:54:19

Nie wiem jak u kotów, ale u psich szczeniaków (wtedy zazwyczaj jeszcze lekkich) nawet całkowite podnoszenie za kark nie jest uznawane za bolesne. W naturze matka przenosi zwierzęta za skórę na karku, a one nie skarżą się na takie metody. Tutaj też trzeba się pewnie doszukiwać wytłumaczenia zjawiska z filmu - kot był sparaliżowany, bo poczuł respekt.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:55:20

Nie no, sorry @okonek, ale jak mi porównujesz pysk kota do pyska pitbulla to nie mamy o czym gadać. 

Idź sobie dalej męczyć koty, a ja mam szczerą nadzieję, że Ciebie też ktoś kiedyś tak za frak złapie i wyłączy. Zobaczysz jak to fajnie i może wtedy odczujesz trochę empatii. 

P.S. Na logikę: skoro skóra kota w tym miejscu nie jest unerwiona to:
1) Jakim cudem czuje pyszczek kotki? 
2) Dlaczego lubi by tam właśnie go drapać? 

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:58:55

@kurczak, a właśnie nie... Bo niektóre psy piszczą. Według starych ludzi jak psiak piszczy jak się go podniesie to z niego dupa, a nie pies, nie zmienia to jednak faktu, że piszczą. A powód piszczenia musi być. 

I jeszcze coś: suka i kocica przenosi tak małe głównie w chwili zagrożenia. Prawda, że bez sensu by to robiła skoro szczenię czy kocię w takiej chwili zacznie piszczeć? Drapieżnik to usłyszy i nici z przenoszenia, będzie za to obiadzik. 

Jednak, dalej uważam, że na załączonym filmiku wyłączenie kota było bezpodstawne i bolesne. I mówcie co chcecie, ale tak NORMALNY człowiek nie robi. 

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 00:01:58

No jak pies jest już na tyle ciężki, że skóra ledwo wytrzymuje, to wiadomo, że boli. Z doświadczenia wiem, że pięciokilowy, dorosły osobnik nie ma z tym problemu (przenoszenie mocno awaryjne i nagłe, nie doświadczalne). Samo trzymanie za kark przy nauce też zdaje się być skuteczne.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 30 kwietnia 2013 00:02:33
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

jajk000 ja kociara i to od niemowlecia, bo koty w domu byly od zawsze -  juz w kolysce musialam sie miejscem dzielic 
kocie zachowanie nie zawsze odpowiadaja naszym wyobrazeniom a co do zabkow? ja nie wiem, ale mam swiadomosc, ze kot ma sile ugryzienia porownywalna z psem - jest mniejszy, ale czy mniej uzre w stosunku do rozmiaru? chyba nie widzialas kota w stanie histerii 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 00:16:11

jajko niech @okonek przypnie klamerkę na  swojego ,,robala'' zobaczy jak szybko sie wyłączyMrugnięcie

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 30 kwietnia 2013 00:28:11

Jajko - tyle empatii do zwierząt i zero do ludzi? (okonek nic złego nie napisała, a Ty od razu, że życzysz jej, że ktoś ją kiedyś za fraki złapie...) Wątpię, by kotu to bardzo przeszkadzało, przyzwyczajony jest od urodzenia. Jak widać na filmiku, zareagował spokojnie (a nawet obojętnie) na "wyłączenie". Kim według Ciebie jest NORMALNY człowiek?

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 00:31:41

Zwierzęta nie mogą się bronić @bladozielona. 

Normalny człowiek wg mnie nie chce bólu innego stworzenia ot tak sobie, bez powodu, na potrzeby filmu. Nic nie przemawiało za tym, by unieszkodliwić kotka w taki sposób, zwłaszcza że jak piszesz, był spokojny. 
To co zrobił ten weterynarz było bezpodstawne, nie miał powodu by tak robić. 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 30 kwietnia 2013 01:09:15
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

anciaa moja Mru to jest kot falszywy  powinna byc psem - ale tak dwa razy w ten sposob inna kote unieruchomilam bo nie daloby sie  jej i malych zabrac - tyle, ze spinaczem do bielizny, bylam pogryziona przez kota i dwa tygodnie na antybiotyku - zgroza bo dziabnal mnie w nadgarstek tuz przy tetnicy i policja mnie zawiozla do szpitala  - lapalismy koty do sterylki- sa, zyja wypuszczone i dokarmiane

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
manam

manam | 30 kwietnia 2013 06:59:47

przypiołem klamerkę do swojego karku- nie boli :)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 07:44:17

No, spinacze do prania to inna rzecz. A swoją drogą, widziałam takie fajne, chyba do cięższych rzeczy, jeden spinacz szerokości 4 takich normalnych spinaczy. Idealnie by się nadawało do wyłączenia kociaka. 

@manam, szczerze ja też próbowałam przypiąć, ale mam tam same kości i nie miałam jak chwycić skóry. Gratuluję że Ci się udało, jednak dalej twierdzę, że to boli. 

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 30 kwietnia 2013 23:52:16

Jajko, zwierzęta mogą się bronić. Ten kot ma zęby i pazury i potrafi ich używać. A ten nawet nie syknął. Uważam, że za bardzo nie ucierpiał.
P.S. Piszesz, że normalny człowiek nie chce bólu innego stworzenia, a chwilę wyżej, że jesteś pewna, że to kota boli i życzysz czegoś podobnego @okonkowi. Diagnoza: zaburzenie normalności Mrugnięcie

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 29 kwietnia 2013 23:36:50

Aż szkoda, że nie mam na podorędziu żadnego włączonego kota, by przetestować wyłączanie Dezaprobata

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:38:39

Ale zrob to gola raczka, jak juz sie jakis w poblizu znajdzie...


/SIMON

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 29 kwietnia 2013 23:45:03

Jak już się jakiś w pobliżu znajdzie to nie będę myślała o wyłączeniu - uwielbiam koty - włączone! Tak sobie tylko teoretyzuję ;)

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:47:02

Bardzo mnie to cieszy. No tyle, ze nie znam Cie od dzis i cos mi podpowiada, ze troszke bedzie Cie kusic... http://i649.photobucket.com/albums/uu218/lllllllllllllllllllllllllll/Pytamy/smilies/th_icon_wink_zps0c163fcb.gif


/SIMON

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 29 kwietnia 2013 23:53:20

Może raz, jeden maleńki raz bym spróbowała... Później kot by focha strzelił, a ja bym go przepraszała przez najbliższe pół roku...

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 30 kwietnia 2013 00:21:39

http://i649.photobucket.com/albums/uu218/lllllllllllllllllllllllllll/Pytamy/smilies/th_icon_crafty_zpsf81b607e.gif


/SIMON

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
manam

manam | 30 kwietnia 2013 07:01:53

ciekawe ile on tak czasu może być wylączony ten kot. J bym mu przypioł klamerkę i na następny dzień do niego poszedł- byłby dalej 'wyłączony" czy nie?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
jan_ek 57

jan_ek 57 | 30 kwietnia 2013 07:34:01
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

    bladozielona

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 29 kwietnia 2013 23:40:06
Odpowiada Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

u kotow tak jest - taka natura bo inaczej kotka nie moglaby przenosic kociat. a te male dranie czasem symuluja usztywnienie zeby je przytulic i poglaskac 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:40:26

Nie widzę filmiku:(

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:43:57

Prosze bardzo: https://www.youtube.com/watch?v=UvZ-LXKbpT0


/SIMON

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:44:41

Dziękuję.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:47:51

Bardzo praktyczna porada,faktycznie koty uspokajają się jak łapie się je za skórę na karku,ale o takim spinaczu nie pomyślałam.
Wypróbuję przy następnych kleszczach.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:47:35

jak ja bym tego weterynarza wyłączyła to by go rodzona matka nie poznała... 
co za sadysta... 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:49:05

Najlepsze jest to, że kotek został wyłączony bez potrzeby, to znaczy na potrzeby filmiku tylko. Ot, po prostu spięli kotka i rozpięli, łał, jaka frajda... A kociaczek się męczy. Nie ma to jak czerpać radość z bycia pitolonym sadystą. 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 29 kwietnia 2013 23:52:06

dokładnie jajk000, masz rację...
a Ty S2009 lepiej to usuń bo jak jakiś nakręcony dzieciak na to wpadnie to wyłączy wszystkie koty w swojej okolicy ;)

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 29 kwietnia 2013 23:52:39

Najwazniejsze sa komcie i lajki, co tam jakis przestraszony kotek.


/SIMON

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 00:08:35

Przesadzacie,zwierzęta(a właściwie ssaki zawsze są w ten sposób przenoszone przez matkę,więc są przystosowane i nie wywołuje to u nich stresu ,tylko właśnie uspokaja.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Postliminium

Postliminium | 30 kwietnia 2013 01:08:36

Zaskoczony

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
manam

manam | 30 kwietnia 2013 07:04:36

przecież to jakaś parodia. Ta klamerka biurowa ma bardzo słaby ścisk, a wy lamentujecie, jakby mu ktoś gardło podrzynał na potrzeby filmiku :)

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
jan_ek 57

jan_ek 57 | 30 kwietnia 2013 07:41:34
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

    nusienka1991   A to dobre,wyłączy wszystkie koty  

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 09:48:10

no ale tu właśnie o to chodzi, że na potrzeby filmiku, i nie chodzi o to,że go boli bo pewnie nie... ale co innego jak matka go nosiła a co innego jak ktoś na siłę kotu to zakłada... 


0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 09:57:49

To nie jest na siłę,a dodatkowo dla posiadaczy kotów jest to wiedza przydatna,dla kota trzymanie za fałd skórny na karku nie jest stresujące ,jak pisałam nawet wręcz przeciwnie,uspokaja je to.
Więc wydaje mi się ,że nie ma powodów robić z tego dramatu.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 09:59:07

ja nie robię dramatu, po prostu nie zrobiłabym tak swojemu zwierzakowi. 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 2 maja 2013 20:55:49

A ja mam koty i wiem ,że bez łapana za fałd skórny nic nie dałoby się zrobić,choćby trzeba mieć jak aplikować leki,niektórym przycinać pazury,czesać ,a nie wszystkie są pokorne i milusie,koty potrafią być bardziej agresywne od sposób,a przecież kagańca mu się nie założy,czy rękawiczek na pazury, nie sądzisz @nusienka1991 ?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 2 maja 2013 20:59:10

no ja wiem wiem Moher, pewnie masz rację, ale ja taka jestem, że mi zaraz serce pęka jak widze cos takiego. taki "miękki" charatker

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 30 kwietnia 2013 00:03:19

Wytłumaczcie mi, o co chodzi z tym sadyzmem? Człowiek na chwilę przypiął klips do karku kota i to już sadyzm? Sadyzm, to jak dzieciaki rzucają kociakiem o drzewo (pisałam o tym kiedyś, tak się dzieci u nas w gimnazjum bawiły), to bicie zwierzaka, głodzenie, poniewieranie nim. Ale jaką krzywdę zrobił mu taki klips? Ugryzł was kiedyś kot? Przecież zęby mają ostre jak brzytwy! - A kocica nosi kociaki, a marcowanie widzieliście - przecież gryzą się ostro?

0 ładowanie danych... 7 ładowanie danych... skomentuj
S2009

S2009 | 30 kwietnia 2013 00:32:42

To moze ja wytlumacze o co mi chodzi osobiscie.
Filmik przez krotka chwile wydaje sie zabawny, no niestety chwile pozniej za oczy tego kota serialnie wylaczylbym tego jegomoscia. I nie w tym rzecz, ze sadyzm, tylko sam fakt jak idiotyczny jest to pomysl i czemu mial sluzyc. Jasne, ze nic sie kotu nie stalo, niemniej jednak, zostal potraktowany jak jakas mechaniczna zabawka, a tego juz coraz bardziej wobec zwierzat nie lubimy. Pamietam jak w armii jeden pajac zlapal tak kotka za kark i zaczal odstawiac z nim podobne manewry - kilka chwil pozniej w ostatniej chwili powstrzymalem sie od wylaczenia, bo wazniejszym bylo, zeby zabrac kotka, zanim przechwyci go kolejny idiota. Kot nie jest do zabawy, a ten spinacz powinien sobie do kut... no, tam wlasnie, choc domniemam, ze by mu sie zsunal... photo icon_badgrin_zps229cf012.gif


/SIMON

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
bladozielona

bladozielona | 1 maja 2013 00:04:04

A ja będę się upierała, że temu kotu nic się nie stało. O wiele bardziej przerażonego kota widziałam dzisiaj w biurze - wlazł na piętro i nie bardzo wiedział, którędy wyjść. Koleżanka go łaskawie wyniosła i wróciła ze szramami - tak bardzo mu się spieszyło na wolność, gdy świeże powietrze poczuł :)
Oczywiście zgadzam się, że zwierzęta nie są zabawkami, nie powinniśmy ich kastrować/sterylizować, ubierać w ubranka, strzyc i karmić granulkami. Przyczepiać klipsów i zakładać obroży telemetrycznych, podglądać on-line i w ogóle nic nie powinniśmy robić bez ich zgody. Że o zabijaniu dla skór i mięsa nie wspomnę. O tym od dawna mówi nam @zbigpary - aż dziwne, że tak mało osób popiera jego wypowiedzi.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
fenix8874

fenix8874 | 30 kwietnia 2013 00:14:17
Odpowiada Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

Ha ha dobre

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 00:22:18

U kotów to nie jest nic specjalnego, tak matki przenoszą swoje młode - trzymając je za skórę na karku.

"Jak wyłączyć kurę" jest o wiele bardziej tajemnicze.

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
okonek

okonek | 30 kwietnia 2013 01:12:23
Komentuje Ekspert kategorii Zdrowie psychiczne I.

a tam, kury sa na pieczyste jak krokodyl na torebki

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Postliminium

Postliminium | 30 kwietnia 2013 01:13:42

i bobas smiejacy sie z rozdzieranego papieu pozniej :D

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 30 kwietnia 2013 01:17:40

Albo jak kobieta na kotlety. :v

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
manam

manam | 30 kwietnia 2013 07:20:29

Tu macie , jak wyłączyć rekina :). Muzykę moża (zaleca się ) sciszyć. ;):)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
manam

manam | 30 kwietnia 2013 07:24:05

apropos powyższego filmu o kurze(bo @mastermind ma mnie na swojej cL, więc napiszę tu) to Mindfreak kiedyś zahipnotyzował kurę w show i tak się tym puszył, jakby cudu dokonal. Mówił że to bardzo trudne...

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
blondasek23

blondasek23 | 30 kwietnia 2013 10:00:52

wow niesamowite

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
LordViaderko

LordViaderko | 1 maja 2013 13:36:19

Laczkiem ; p

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

Koszulki pytamy.pl

Podobne poradniki

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 119,6 pkt elsieelsie
  2. 2 52,8 pkt kaziu_61kaziu_61
  3. 3 19,6 pkt garnituroman100garnituroman100
  4. 4 19,2 pkt ata-ataata-ata
  5. 5 14,0 pkt tadziotadzio
więcej rankingów

Eksperci w kategorii:

okonek tadzio Catbert collins01 tomekloko Cichy_Lobbysta Malita
Zgłoś błąd