zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych

jak wyglądałyby szkoły w Polsce,gdyby dzieci były różnych wyznań?

anonymous | 3 października 2014 14:07:04 | kategoria: Edukacja, Podstawówka

  • G+
  • Facebook

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 96 skocz do ostatniej odpowiedzi odpowiedz
tagi: dziecko, szkoła

anonymous | 3 października 2014 14:08:03

nie moge dodać opisu,nie wiem dlaczego.wydaje mi sie,że w Polsce jest wielki problem z religią,modlitwą,krzyżem.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:08:49

W Polsce to pewnie "nie przejdzie". Tu się narzuca wiarę i brakuje tolerancji dla "inności".

0 ładowanie danych... 7 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:11:07

ja myśle,że i do Polski ta różnorodność dotrze:)

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:15:29

TOJA2  śmiem wątpić, uważam, że jesteśmy wyjątkowo nietolerancyjnym narodem a najgorsze jest to, że dużo dzieci nadal jest wychowywane w zaściankowych poglądach.

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:17:30

Duzo sie mowi o tolerancji,malo sie robi

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:18:59

to będzie problem:))CZARNA_zołza

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:21:42

Wedle mnie cały czas mamy problem. Wielki problem, z tolerancja i akceptacją poglądów i wyznań innych niż ogólnie przyjęte. A najbardziej mnie szlag trafia jak słysze komentarze dzieci, obrazliwe komentarze na temat innych - "patrz mamo jaki grubas", "zobacz mamo jaki pedał", "widziałaś tego biedaka" itp. a mamusi nic, milczy!

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:26:04

grunt to sie nie wychylaćNiewyparzona gęba.ale po dzieciach widać,o czym sie mówi w domu.CZARNA_zołza:)

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:30:43

A tak masz rację :) Wbijasz do głowy przez lata "mądrości", czasami masz wrażenie, że nie dociera aż nagle... CUD :)
Właśnie wczoraj mój syn poszedł wieczorem z psem na spacer, długo go nie było. Wraca i opowiada mi co go spotkało. Chodził z psem i zobaczył faceta  leżącego przed blokiem, wszyscy go omijali z komentarzem pijak. Młody podszedł, poruszał panem raz i drugi, facet się nie ruszał, więc dziecko moje stwierdziło, że może pan choruje na cukrzycę i zadzwonił po pogotowie. Poczekał aż przyjechało i wszystko wyjaśnił, pana zabrano. Powiem szczerze byłam z niego dumna. Tyle dorosłych osób przechodziło i nikt się nie zastanowił, że to może chory człowiek.

p.s. cholerka a czy ja na temat pisałam? :))))

1 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:34:20

Gratuluje syna@CZARNA_zolza,nawet gdyby byl pijany,to jednak czlowiek,czasem lepszy,niz ci wysmiewajacy.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:40:54

na temat,to też tolerancja:)
dzieci słyszą,co mówi sie w domu o kolorze skóry,otyłości,chorobach,ludziach starszych itp.i przenoszą to do szkoły.CZARNA_zołza

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:41:44

A to dziekuję, bo już się obawiałam, ze zaśmiecam Ci pytanie :)
A powiem szczerze tak się chciałam potomkiem pochwalic :)))

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:45:52

a chwal  sie,masz kim:).pięknie sie młody zachował.
CZARNA_zołza

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:48:09

ale każdy "jest tolerancyjny":)))Leone1

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:50:59

Tak,na zasadzie,,,moje poglady,nalezy tolerowac'';)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:53:04

"....a ja sie z tym zgodze"ŚmiechLeone1

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 15:02:48

alina198  jesli to pytanie było do mnie, to odpowiem Ci - nie wiem co mówią na zachodzie, wiem co mówią w Polsce.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
alina198

alina198 | 3 października 2014 15:10:33

Właśnie zorientowałam się, że coś zamieszałam z pytaniami i usunęłam wpis :) Tak czy siak chciałam się odnieść do zachowania dzieci. Po prostu uważam, że dzieci takie już są, wszędzie.

Ja uważam, że mimo wszystko poziom toleracji w naszym kraju rośnie, szczególnie dla innych wyznań

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
ata-ata

ata-ata | 3 października 2014 15:12:46

mnie by tez szlag trafial
nie wiedzialam ze wspolczesna Polska jest tak malo tolerancyjna

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
whitecollarworker

whitecollarworker | 3 października 2014 14:09:56

nie byłoby lekcji "jedynej słusznej" religii i każdy by chodził do swojego kościoła na nauki, budżet by odetchnął i byłby względny spokój i większa tolerancja

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:14:05

Irlandia jest krajem katolickim,są lekcje religii,każdy dzień w szkole rozpoczyna sie modlitwą,którą czyta dyrektor i jest puszczana przez głośniki w każdej klasie.a mieszanka narodowości i wyznań jest niezła,tylko nikt nie robi z tego problemu.to inni muszą to zaakceptować i tyle.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 14:57:11

I wlasnie o to chodzi.Jest krajem katolickim.A jak sie komus to nie podoba to wynocha do Sudanu lub Nigerii.Jako gosc masz/powinnas miec obowiazek akceptowania zstanego porzadku

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 15:04:24

tak.ale nie wiem,czy zauważyłeś,w Polsce było zawsze tak,że byle czarna łachudra pokazała banknot dolarowy i wszystkie drzwi stały dla niego otworem.w przeciwieństwie do Polaka,mieszkańca Polski,płacącego w Polsce podatki.i dalej jest tak,że to Polak w Polsce ma sie wstydzić,że nie zna wszystkich języków,a nie ocokrajowiec przyjeżdżający do Polski i nie znajacy języka polskiego.collins01 tak,że czarno widze najazd "obcych":)

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 15:06:55

Alez oczywiscie zgadzam sie z Toba calkowicie,choc chyba ciut poszerzylas temat:))

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 15:10:19

tak:).bo obawiam sie,że szkoły też dostosowałyby sie szybciutko do ich wymagań:(collins01

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 15:19:19

To oczywiscie zalezy w czyich rekach by byly.Rzady feministek,zielonych,pps-u i innych LSD,bylyby w doktrynerski sposob internacjonalistyczne i pelne tzw.tolerancji.Skutki?Takie same jak na zachodzie...Na szczescie nigdy do tego nie dojdzie.I juz chocby dlatego,ciesze sie ze pod wieloma wzgledami,jestesmy krajem wrecz ekstremalnie konserwatywnym.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 15:59:22

obyś miał racje:)collins01

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 16:01:35

Jakos dziwnie jestem spokojny.Natomiast samo szkolnictwo to juz katastrofa...

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 16:10:17

to już inny temat-rzeka:)

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:10:33

lekcje religii w szkole to nieporozumienie

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj
gra

gra | 3 października 2014 14:22:20

a nawet: to katastrofa

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:27:26

dlaczego? religie są i nie można udawać,że jest inaczej.lepiej sie z nimi zapoznać.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
gra

gra | 3 października 2014 14:31:35

a co ma religia do szkoły?
to sprawa Kościoła, rodziców

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:37:30

tak,ale w kościele mówi sie tylko o katolicyzmie.a religii jest dużo.
gra

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:42:06

tylko o katolicyzmie ?? a to dobre , bo często w politykę się mieszają

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:46:43

chodzi mi o inne religie,nie polityke.storm

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
gra

gra | 3 października 2014 16:00:35

TOJA2 - trudno, żeby w Kościele Katolickim nauczali o islamie. Jeśli toś wyznaje inną religię, to idzie do innego kościoła

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 16:13:12

no dobrze.ale katolickie dzieci,jak buddyjskie,żydowskie i ine też mogłyby poznać religie swoich kolegów i koleżanek.i o tym powinno być na lekcjach religii w szkole.tak myśle.religia jako przedmiot.gra

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
gra

gra | 3 października 2014 16:23:08

wiedza o innych religiach, to raczej religioznawstwo. A lekcji religii w szkole nie powinno być wcale. Chyba, że w szkołach wyznaniowych. 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 16:24:10

w podstawówce nie ma religioznawstwa

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
gra

gra | 3 października 2014 16:26:10

nie ma też solidnej historii, bo co to jest 1 lekcja historii w tygodniu? (Za to są 2 godziny religii)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:11:41

pewnie zabrakłoby ścian na symbole religijne

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:16:26

symbole powinny być takie,jaka religia jest uznana za główną

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:19:21

TOJA2  a ja uważam że nie powinno być żadnych symboli w wypadku prawdziwej wielowyznaniowości

0 ładowanie danych... 6 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:54:34

to raczej nie przejdzie.w każdym kraju jest jakaś religia dominująca i symbole są.piotrek2101

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
zebedeja

zebedeja | 3 października 2014 14:14:22

Pewnie by
nie wyglądała. ^-^

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:16:58

pewnie problemów byłoby więcej niż dzieci:)

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
mk777

mk777 | 3 października 2014 14:20:28

Normalniej?Mrugnięcie

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:22:39

a w Polsce jest coś "normalne"?:))

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
mk777

mk777 | 3 października 2014 14:35:04

dlatego "byłoby"Śmiech

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:42:03

może.bo to też niewiadomo:)mk777

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
mk777

mk777 | 3 października 2014 14:46:26

Polska już była różnowyznaniowa, wieloetniczna i tolerancyjna... w XVI-XVII w. To możemy powspominać chociażMrugnięcie

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:49:31

to było dawno i nikt tego nie pamięta:)mk777

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
jan_ek 57

jan_ek 57 | 3 października 2014 14:30:55

Dzieci są różnych wyznań,a szkoła wygląda,tak jak by tylko jedno było, niestety.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:43:12

nie potrafią tego pogodzić,mimo,że takich dzieci jest mało.a może dlatego,że jest mało?:)jan_ek 57

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 14:38:46

WOW ! To by dopiero nam przybyło do tego jeszcze cerkwi, mosque i innych "świątyń"  ...nie licząc następnych  "duchownych" brakorobów 

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:44:23

a w szkołach jak by to wyglądało?

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 14:46:57

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:49:57

siekierezada:))

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 14:53:24

Nie znam filmu , ale jeżeli  sie kończy masakrą to TAK ! 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:56:41

to chyba komedia była:)tadzio

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 15:01:26

Nie znam ...

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 14:53:56

Mam ogromna nadzieje ze islamska zaraza tu nigdy nie dotrze.A jesli dotrze,nie bedzie mowy o zadnych rownosciach i zakichanych pseudotolerancjach!
Za takie myslenie w ich krajach morduje sie chrzescijan a koscioly pali.A skoro tak to ja sobie nie zycze aby te wiecznie bezczelne i roszczeniowe gnojki,zagoscily w moim kraju.Dotyczy to takze sporej czesci hinduistow,wcale od tamtych nie lepszych.
Ciekawe co powiesz gdy z Twoich podatkow zaczna wyrastac  meczety jak grzyby po deszczu a ktoregos dnia dziecko wroci do domu i powie ze pani zabronila mowic o Bozym Narodzeniu bo to urazilo muslimow.
To nie sa czcze fantazje a maly fragment rzeczywistosci,o czym akurat Ty wiesz doskonale:)

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 14:58:34

Już jest w Polsce od dawna collins01 , tylko że się jeszcze o tym głośno nie mówi .

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 14:58:38

wiem.i myśle,że to nieuniknione i nikt zwykłych obywateli nie będzie pytał o zdanie:(

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 15:03:07

Byc moze ale skala,dzieki Bogu jest nieporownywalna.No i nie maja oni zadnego na nas wplywu.Ani na  zycie wokol nas.A bezczelnych Czeczencow skutecznie wypedza z kraju nasza niezawodna biurokracja:)

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 15:05:45

no to robi sie ciekawie:)tadzio

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
tadzio

tadzio | 3 października 2014 15:09:34

Oni ma czas , cierpliwość i pieniądze i wkrótce będzie podobnie jak w większości zachodnich państw i ci wszyscy pyskacze w Polsce to dopiero będą się "rzucać" albo i nie  !

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 15:14:24

Tak,to jest wlasnie pelzajacy imperializm.Ale Polska jest dla nich nieatrakcyjna.Poza tym tu nie przejdzie nic co przeszlo na zachodzie gdzie mysli sie tylko o konsumpcji.Tu nie przejdzie niemal przemyslowe rozmnazanie sie bo kraj nie prowadzi polityki prorodzinnej z prostej przyczyny braku pieniedzy i chocby nawet chcial to nie da zarobic dzieciorobom.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
ata-ata

ata-ata | 3 października 2014 15:19:29

co ty wiesz o prawdziwym islamie? jak mozesz jakas religie nazywac "zaraza"? 
no i mamy tu polska nietolerancje
to tak jakby ktos ocenial katolicyzm na podstawie inkwizycji i palenia czarownic
prawie kazda religia i ideologia jest wykorzystywana do niecnych celow !!!

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 15:36:53

Wiem najwyrazniej wiecj niz Ty skoro nie dostrzegasz przemocy,zbrodni,porwan,egzekucji,wewnetrznych wojen religijnych i podkladanych bomb...Twoje prawo bo dla Ciebie prawdziwy islam to dywanik i tzw.tolerancja,co?Taka jak w pewnym miasteczku w poln.Wloszech gdzie jakis mulla zarzadal uczynienia z miasta terenu czysto islamskiego,wybudowawszy uprzednio iles tam meczetow...
Jestem wobec nich nietolerancyjny i bede na wieki bo oni nigdy sie nie zmienia,o czym swiadczy historia.W przeciwienstwie do katolikow czy chrzescijan w ogole.Twoje porownanie jest wiec conajmniej nie aktualne.
Nie winie Ciebie za to ze nigdy nie spotkalas sie z pogarda muzlmanow wobec wszystkich innych na zachodzie.Ale ze ignorujesz masowe zbrodnie jakich dopuszczaja sie praktycznie na calym swiecie i niemal zawsze na bezbronnych i niewinnych ludziach,jak przystalo na smerdzacych tchorzy,to juz gorzej...

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 16:02:47

nie jestem pewna,czy dla nich kasa na zasiłki sie nie znajdzie.
collins01

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 3 października 2014 16:03:45

spokojnie,bierzemy pod uwage te złe strony,ata-ata

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
collins01

collins01 | 3 października 2014 16:05:08

Nikt by tego nie chcial oprocz lewackich doktrynerow oraz ludzi ktorzy widza tylko to co chca...A to malo...

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
więcej odpowiedzi
1 2 z 2

Koszulki pytamy.pl

Podobne pytania

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 165,3 pkt elsieelsie
  2. 2 55,4 pkt tadziotadzio
  3. 3 40,4 pkt ata-ataata-ata
  4. 4 36,5 pkt garnituroman100garnituroman100
  5. 5 35,2 pkt AjumikoAjumiko
więcej rankingów

Eksperci w kategorii:

kobietka arinkao
Zgłoś błąd