zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
Powołany

Czy jesteś za legalizacją związków homoseksualnych? Sondaż

Powołany | 5 czerwca 2012 20:29:12 | kategoria: Społeczeństwo, Człowiek

  • G+
  • Facebook

Nie dawno pytałem się o to, czy zaakceptowalibyście w swojej rodzinie osobę homoseksualną. Cieszę się, że jest tu tak wiele tolerancyjnych osób. Uważam, że kwestie prawne w Polsce w tej sprawie powinny być uregulowane, więc jestem za legalizacją tych związków, lecz moje wątpliwości budzi, kwestia prawa do adopcji dzieci. Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz wyniki Zagłosuj:

0 ładowanie danych... 8 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 62 skocz do ostatniej odpowiedzi odpowiedz
Membasta

Membasta | 5 czerwca 2012 20:31:35
Odpowiada Ekspert kategorii Człowiek II.

Tak, uwazam, ze nikomu nie szkodza i maja prawo uregulowac prawnie swoj zwiazek.

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
Membasta

Membasta | 5 czerwca 2012 20:33:55
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek II.

Co do adopcji to nie wiem.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:33:23

Związków TAK ale absolutnie nie powinno się im pozwalać adoptować dzieci.

0 ładowanie danych... 5 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 20:36:49

Na zajęciach z seksuologii wiele osób miało podobne zdanie, zgadzają się na legalizację związków, lecz nie na możliwość adopcji. Sądzę, że my Polacy, znaczna większość Nas, nie jest jeszcze gotowa na tak duży krok.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Membasta

Membasta | 5 czerwca 2012 20:41:31
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek II.

Moze lepiej to rozlozyc na dwa kroki. Najpierw legalizacja zwiazkow, potem prawo do adopcji. Ten drugi krok powinien byc bardzo dokladnie zbadany.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:45:26

Drugi krok ODPADA absolutnie!

Z jakiej racji patologia i dewiacja ma mieć dzieci?!

Żeby wyrosły na czubów i żeby przez całą edukacje były pośmiewiskami?

3 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 20:47:44

Naukowcy uważają, że nie ma wpływu na psychikę dziecka to, czy rodzice są tej samej płci, czy to związek heteroseksualny. Aczkolwiek jest to często negatywnie odbierane przez społeczeństwo i inne dzieci. Jak wiadomo dzieci potrafią być bardzo okrutne, więc będą najprawdopodobniej szynaknować i wyśmiewać rodziców jednej płci. Jestem za tym, aby wpierw zalegalizować związki homoseksualne, niech minie kilka lat, niech społeczeństwo się przyzwyczaji do widoku takich osób, do tego, że oni też mają prawa. Później przeprowadzić dokładne badania społeczne związane z prawem adopcji.

1 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:52:03

Społeczeństwo mamy tradycyjne, konserwatywne i moherowe co akurat w omawianym temacie stanowi plus.

Rodzice nie wpływają negatywnie na psychę (chyba że wciskają dzieciakowi kit że homo jest cool) ale środowisko lokalne (socjalizujące) już tak. Nie dadzą komuś takiemu żyć. Piętnowany będzie także w pracy.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:56:32

No niestety, Adaś. Trzeba przerwać to błędne koło. A ludzie Twojego pokroju pokrzykujący "dewiacja!" i "patologia!" w tym nie pomogą.

3 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:02:58

Trzeba by było jeszcze doinformować społeczeństwo. Z badań wynika, że wiele osób uważa, iż homoseksualizm jest chorobą, a nie oriętacją. Jest to zaskakujące jak na XXi w., ale cóż w Polsce jest jeszcze ciemnogród. Ostatnio czytała badania dotyczące świadomości Polaków na temat raka, badania przeprowadzono w wielkopolsce, gdzie spora część ludzi uważała, że rak to choroba zaraźliwa jak np. grypa.

1 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:06:59

Masz źródło do tych badań? Homoseksualizm to choroba? W sumie zgadzam się? Choroba, odchył, dewiacja.

Z drugiej strony kto napisał/powiedział że związek składa się tylko z baby i chłopa? Dla katolików to oczywiste ale co z resztą? Nie poznamy prawdy.

1 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:11:30

Nie mam, na wykładach korzytamy z art. przyniesionych przez wykładowcę. O ilę dobrze kojarzę to czasopismo "Charaktery" publikuje art. związane z tematyką pedagogiczną, psychologiczną, społeczną itd. W Poznaniu jest jedna "pani naukowiec", która uważa że potrafi leczyć homoseksualistów z tej choroby. Podaje leki na depresje, leki na potencję i coś w rodzaji hipnozy, puszcza przez 3 dni filmy porno dla hetero.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:13:10

Mam nadzieję że ty nie studiujesz w Poznaniu.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:15:57

No właśnie tak, ale nie mam styczności z tą panią ;p hehe. Ja mam zajęcia z byłą studenką Lwa Straowicza, znanego seksuologa, który ma podobne zdanie jak my w tej kwesti, ale nie jestem pewien czy wypowiadał się prawem do adopcji.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:18:05

Jeżeli Lew Starowicz jest za legalizacją aborcji dla gejów to pozostaje powiedzieć jedno: koniec świata! Mam nadzieję że myśli inaczej.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:19:19

Nie, źle mnie zrozumiałeś. Jest za legalizacją tych związków.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 23:34:31

@powolany.Chyba nie jest tak zle z ta wiedza spoleczenstwa.Nazywaja to choroba nie przez nieznajomosc tematu,lecz podkreslenie,innosci.Rowniez w innych sytuacjach mozna uslyszec slowa,,chyba chory jestes''Gdy rozmowca chce podkreslic blednosc twego zdania.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Soundman

Soundman | 5 czerwca 2012 23:52:02

Homoseksualizm to upośledzenie, wada wrodzona, dewiacja seksualna... Można to nazywać różnie, ale faktów się nie zmieni: Ludzie zostali zaprogramowani do popędu w kierunku płci przeciwnej.
Homoseksualizm wynika z wadliwej gospodarki hormonalnej matki podczas rozwoju płodowego i czyni osobnika ewolucyjnie bezużytecznym, ponieważ nie może on przekazać swojego materiału genetycznego potomkom. Niestety lewicowe środowiska strasznie usilnie naciskają na zrównanie takich dewiacji z "normalnym" heteroseksualizmem pod magicznym słówkiem "orientacja seksualna".

A może zrobimy tak, że ludzie rodzący się z wada wzroku nie będą mieli już "wad", bo "wada" to słowo nachechowane negatywnie i może być krzywdzące. Zamiast tego proponuję "orientację wizualną". A każdy, kto twierdzi inaczej, ten faszysta i ciemnogród.

Nie z nami te zagrywki.

-----------------

A co do tych uwag o "konserwatywnym i moherowym" polskim społeczeństwie... Szkoda nawet strzępić języka. Polecam jedynie spojrzeć na wyniki wyborów.

"Postępowcy"

Komitet Wyborczy Platforma Obywatelska RP 39%
Komitet Wyborczy Ruch Palikota 10%
Komitet Wyborczy Sojusz Lewicy Demokratycznej 8%

Ciemnogród 

Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość 30%

 


0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
koliberek

koliberek | 8 czerwca 2012 16:58:22
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek I.

Moim zdaniem nie ma nic złego w powiedzeniu, że homoseksualizm jest niezgodny z obowiązującą normą, jest odchyleniem bądź dewiacją. Jest to przecież prawda. Co jest natomiast problematyczne (i z tego trzeba sobie zdawać sprawę), to to, że język jakiego używamy wpływa na to jak postrzegamy dane zjawisko. Słowa, które same w sobie nie są pejoratywne, połączone z danym zjawiskiem tworzą złe skojarzenia. Więc jeżeli mówimy dewiacja, albo lepiej: dewiacja seksualna, pojawia się skojarzenie z fetyszystami, bądź przestępcami takimi jak pedofile. Takie skojarzenia są bardzo nie na miejscu w tym przypadku. Są po prostu krzywdzące. Reasumując to nie słowa są krzywdzące (o ile niosą ze sobą prawdziwy przekaz) ale skojarzenia, które są z nimi związane.

Jeżeli mówisz o wadzie, to tu już się nie zgodzę. Za wadę uważam coś co przeszkadza mi w życiu. Dobry przykład - wada wzroku. Bycie homoseksualistą nie przeszkadza w życiu. Człowiek czuje się świetnie. Nic mu nie dolega. Nie jest to wada. Homoseksualizm porównałabym raczej do jakiś rzadko spotykanych zjawisk - np. leworęczności.

No i ostatnia sprawa, z jakiego powodu miałabym nie móc przekazać materiału genetycznego swoim potomkom? Nie wezmą ode mnie, czy co?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:38:17

Niech se maja i malzenstwa jedno-plciowe, ale zeby adoptowali dzieci absolutnie nie: dziecko ma znac roznice miedzy kobieta a mezczyzna i jak to jest w przyrodzie ze jest matka i ojciec i koniec.

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:00:06

Zaiste, w domu dziecka na pewno pozna model rodziny. Nie lepiej, żeby widziało chociaż kochają się parę rodziców? Czy homo czy heteroseksualna, ta miłość jest taka sama i dziecko z pewnością przeniesie ja na "grunt heteroseksualny".

2 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:06:37

Milosc miloscia ale sa pewne potrzeby psychiczne i instynktowne.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:18:07

Podobno nie konieczne jest to że dzieci będą homoseksualne, mogą być hetero. Lecz cechuje takie osoby wyskoki poziom tolerancji i akceptacji.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:23:57

Dlaczego ma byc cos przeciwko normalnemu funkcjonowaniu przyrody? Co z tego ze by byla tolerancja i akceptacja jak nie ma normalnych zachowan?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:45:23

Cóż trochę racji w tym jest. Gdyby wszyscy byli homoseksualistami ludzie by wymarli, a z drugiej strony homoseksualizm nie pojawił się wczoraj, ani 10 lat temu. W staorożytnym Rzymi, czy Grecji żyli tacy ludzie.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 7 czerwca 2012 19:35:26

Ale bzdury... Zabierzcie w takim razie dzieci alkoholikom, samotnym matkom i ojcom, skoro Wam tak zależy na potrzebach dzieci!

Gdyby wszyscy byli homoseksualistami... WTF?! To jest całkowicie niemożliwe i absolutnie absurdalna sytuacja. Jak widać, mimo propagowania homoseksualizmu jest nas coraz więcej bo 7 miliardów w tym momencie. Takie argumenty, że gdyby wszyscy byli homoseksualistami, to byśmy nie przeżyli są idiotyczne, bo to się nigdy nie stanie, a jeśli tak by się stało, to nie oznaczałoby zagrożenia gatunku. Lesbijki i geje rozmnażają się między sobą - lesbijki pobierają spermę od swoich gejów kolegów i czy tego chcecie, czy nie homoseksualizm nie jest groźny, jak Wam się wydaje.

Tak w Rzymie i Grecji to było modne. Uważano, że miłość kobiety do mężczyzny i na odwrót jest zbyt biologiczna i przez to obrzydliwa. Miłość do osoby tej samej płci miała być czystsza i pozbawiona zwierzęcości.

1 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj
Soundman

Soundman | 8 czerwca 2012 17:09:23

"Ale bzdury... Zabierzcie w takim razie dzieci alkoholikom, samotnym matkom i ojcom, skoro Wam tak zależy na potrzebach dzieci!"

Tak! Dzieci są źle wychowywane, zatem pozwólmy, żeby było jeszcze gorzej i oddajmy je homosiom! Przecież i tak jest niedobrze, prawda?

"Tak w Rzymie i Grecji to było modne. Uważano, że miłość kobiety do mężczyzny i na odwrót jest zbyt biologiczna i przez to obrzydliwa. Miłość do osoby tej samej płci miała być czystsza i pozbawiona zwierzęcości."

Wielce postępowa "intelektualistka" odwołuje się do zwyczajów sprzed ponad 2 tysięcy lat? Kobieto, gdzie Twoja nowoczesność?

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 8 czerwca 2012 18:07:22

Rzymianie nigdy nie byli normalni: zabijali, gwalcili, zabierali dzieci i kobiet jak niewolnicy, a sie uwazali za wielkich i z tej calej wielkosci zniszczyli sami siebie. A ta sprawa o ktorym mowisz cxxxxx, jak chcez poznac historie zycia codziennego to jest dalekie od normalnosci. Wiec nie siegaj prymityzmu.

Samotne matki i ojcowie potrafia wychowac sami wiec nie plec bzudr.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:43:23

Jestem za legalizacja takich związków, ale myślę że nie powinni adoptować dzieci.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
exnext

exnext | 5 czerwca 2012 20:44:19

Nie mam nic do osób homoseksualnych - to ich sprawa co robią w łóżku. Z przyczyn prawnych (dziedziczenie, wspólny podatek itp.) dobrze by było zastanowić się nad formą ''małżeństwa'' dla osób tej orientacji.

Dzieci - tu zaczynają się schody. Nie jestem zwolenniczką sloganów w stylu ''jak chcą to niech je sobie sami zrobią'', bo jest to krzywdzące też dla innych par mających na tym polu problemy. Obawiam się, że takie dziecko mogłoby przypadkowo (nawet gdyby nie było to celowe działanie rodziców) przejąć od nich pewien homoseksualny wzorzec, co przejawiałoby się najprawdopodobniej większym odsetkiem osób zawierających małżeństwa homoseksualne, które wychowały się właśnie w takich rodzinach. Chodzi mi o to, że nie wynikałoby to ''z wewnątrz'' a ze swojej fałszywej tożsamości. Ile razy dziecko lekarzy zostawało lekarzem nie mając na siebie pomysłu? Co do reakcji innych ludzi i dzieciaków ''ja mam mamę i tatę a on nie'' - myślę, że byłby to problem przejściowy, choć na początku pewnie bolesny dla takich maluchów, społeczeństwo musiałoby się z tym oswoić, choć jacyś sceptycy znaleźliby się zawsze. W tych bardziej ''cywilizowanych'' krajach stosuje się w kwestionariuszach nagłówki ''rodzic 1'' i ''rodzic 2'' zamiast tradycyjnego nazewnictwa.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 20:54:14

Jestem za związkami i za adopcją. To i tak sie dzieje, tylko póloficjalnie (adopcja na jednego z partnerów), także lepiej to uregulować. Poza tym każdy *prawdziwy* dom jest lepszy od sierocińca.

4 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:23:23

@Adaś: wybacz, poczta szwankuje, więc napiszę tu -przestań rzucać "pedałami" (tak, "lesbami" również), bo takie posty będę wywalał.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:01:15

Przecież nie są nielegalne. O co to halo? O "małżeństwa"? Wiesz, "małżeństwo może adoptować dzieci", za dużo zachodu w modyfikacjach prawa, by się to opłacało, a przecież nazwa nie ma magicznej mocy miłości, czy czegoś podobnego.

Jeżeli nie chodzi o "małżeństwo", to o co? Wspólne rozliczanie podatków? Ciekawe kto poza związkowcami by na tym skorzystał... Zresztą - nieważne. W pierwszej kolejności trzeba prawo podatkowe w ogóle przemodelować, bo jest tak złe, że cały świat się z Polski śmieje.

0 ładowanie danych... 4 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:05:41

Małżeństwo da takie prawa, ale sądzę, że przez legalizację osoby homoseksualne dążą do pełnej społecznej akceptacji.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:10:51

Hahaha :D, nieźle się dałeś nabrać. Osoby homoseksualne przeważnie odcinają się od tej całej szopki, która jest nastawiona na zyski finansowe i polityczne. Rozumiesz?

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:13:31

Miałem na myśle, że takie osoby, dążą po przez chęć legalizacji związków partnerskich do pełnej akceptacji społecznej, a nie tylko do regulacji podatkowych, spraw spadkowych.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:45:59

Właśnie sęk w tym, że dążą do tego poprzez unikanie udziału w politycznych akcjach skierowanych na lansowanie się polityków - oni sami tylko na tej agresywnej "promocji" tracą - wzbudzana jest wobec nich odraza, rozdrapywana jest niechęć.

Zastanów się jak Ty byś postąpił na ich miejscu? Wolałbyś atakować każdego, kto Cię mniej lub wcale nie akceptuje, aby akceptował jeszcze mniej? A może opowiedziałbyś się przeciw obscenicznym paradom, które robią z Ciebie idiotę na oczach całej Polski?

Ktoś mógłby więc spytać dlaczego politycy tak szkodząc homoseksualistom mają jakieś szczątkowe od nich poparcie? A spójrz szerzej - dlaczego partie polityczne mają w ogóle poparcie, skoro przeważnie szkodzą własnym wyborcom?

A sami politycy widzą swój interes wyraźnie - im bardziej zaognią sytuację, tym więcej ugrają na byciu "tolerancyjnymi".

Reasumując: Nie daj się omamić kolego.

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
koliberek

koliberek | 6 czerwca 2012 13:51:50
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek I.

Dobrze prawisz, Sokół.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 7 czerwca 2012 19:16:30
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek I.

sokole, nie zgadzam się z argumentem, że homoseksualiści są prześladowani z powodu Parad Równości. Wieki temu nie było żadnych parad, a geje byli traktowani znacznie gorzej niż dziś. To samo kraje arabskie. Tam nie ma Parad Równości, ale jakoś od gejów nikt się nie chce tam odczepić.

Fala zabójstw homoseksualistów w Iraku

Wyrok śmierci za fryzurę - zmiażdżyli im czaszki

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
koliberek

koliberek | 7 czerwca 2012 19:39:03
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek I.

Daniel, w krajach arabskich (ogólnie takich, w których kultura jest oparta na religii muzułmańskiej) nienawiść do homoseksualistów wynika z zapatrywań religijnych. W Europie - znacznie bardziej laickiej - nienawiść może wynikać z agresywnego narzucania innym wzorca zachowań. Z negatywnej prezentacji takich zachowań. Nikt mi nie wmówi, że zachowuję się jak różowe ludki z parad - a wiem, że to ludzi drażni.  Nie można porównywać Europy i Bliskiego Wschodu. Po drugie, Sokół słusznie zauważył, że promocja homoseksualizmu (ta agresywna) służy tylko celom politycznym. Kto tego nie widzi - ten głupi. Jak Biedroń.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 7 czerwca 2012 19:58:12

A skąd się biorą zapatrywania/poglądy religijne? Ze strachu i nienawiści. Skąd się wzięła religia? Stąd, by robić świetny biznes i kierować ludźmi, jak się chce, przy czym bóg jest w pewnym sensie dobrym ojcem i psychologicznie daje oparcie mężczyznom(sami nie mieli dobrych ojców). Ponadto służy temu, by zwiększyć szansę samców na kontrolę reprodukcji, jako że kobiety są na lepszej pozycji będąc inkubatorem - to samiec musi się bardziej starać, samica może nic nie robić. No i muszą sobie zrekompensować to, że mało znaczą w reprodukcji - sensie życia całej ludzkości praktycznie. Nic nie robimy, tylko konsumujemy i rozmnażamy się... :|

Jest taka teoria, która mówi, że religia powstałą z nienawiści do kobiet. Dla mnie to ma sens, biorąc pod uwagę, że w wielu religiach to mężczyźni mogą sprawować jakąkolwiek władzę, dodatkowo wystarczy poczytać trochę Biblii, by się dowiedzieć, jak mężczyźni nienawidzą kobiet. Religia nie jest po to, by wielbić boga, ale by zrekompensować sobie pewne sprawy w psychice. 

 

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120406234458.htm - homofobia = homoseksualizm

 

Adaś, Soundman szczerze żal mi Was.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 7 czerwca 2012 21:23:14

Danielu: Ja nigdzie nie napisałem, że są prześladowani. Ale powiem szczerze, że gdybyś wpadł na pomysł by reprezentować heteroseksualistów w analogicznej paradzie, to powiedziałbym, że jest to cokolwiek nie na miejscu. Gdyby było tak, że bylibyśmy mniejszością, która chce zadbać o swój wizerunek... może porównajmy to do firmy, budujemy PR. I co? Wychodzimy na ulicę przebrani za porno-klaunów? Wybacz, ale to zrodziłoby wiele telefonów od klienteli innych firm, a normalny człowiek raczej nie uznałby produktów spod firmy za prestiżowe... Takie burdelowe raczej - fajnie? Nie sądzę.

Twój argument, iż przyczyny danego zjawiska są sztywnym zbiorem, gdzie niewystąpienie jednej likwiduje wpływ pozostałych wkładam z miejsca między bajki, dowód to wszelkie dwa podobne zdarzenia powodowane innymi przyczynami.

 

 

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Daniel86

Daniel86 | 8 czerwca 2012 11:30:51
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek I.

koliberku i sokole, nadal uważam, że homofobia wyrasta z religii. W prawdzie nie trzeba być osobą religijną, by być homofobem, ale homofobia ma swoje korzenie w religii. Przecież ateiści i osoby mało religijne musieli się od kogoś tej homofobii nauczyć. Dowodem tego może być to, że w całej historii Japonii, gdzie chrześcijanie stanowią tylko 1%, a muzułmanie ułamek procenta całej społeczności, homoseksualizm był przestępstwem tylko raz a i to tylko z powodu nacisków chrześcijańskiego Zachodu w czasach kolonialnych. Japończycy jakoś zawsze potrafili szanować czyjąś prywatność.

Sytuacja prawna i społeczna osób LGBT w Japonii

Oczywiście Parady Równości też nie są bez znaczenia, ale one działają negatywnie głownie na samych homofobów. Osoby tolerancyjne raczej się nie zrażają Paradami Równości. Nie wiem tego po sobie, bo nigdy nie byłem, ale nie wydaje mi się, bym stracił tolerancję widząc na żywo taką paradę.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:15:55

Jeśli dwie osoby się kochają to nie widzę przeszkód aby zawarły związek małżeński, ale jestem bardzo przeciwna adopcji dzieci przez te osoby, obawiam się że obraz rodziny jednopłciowej mógł by zaburzać u tego dziecka prawidłowe relacje, przecież wiadomo że dzieci spojrzenia na świat uczą się od swoich rodziców.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj
Kucici

Kucici | 5 czerwca 2012 21:34:28
Odpowiada Ekspert kategorii Człowiek I.

Tak, za wyjątkiem prawa do adopcji i ślubu kościelnego.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Powołany

Powołany | 5 czerwca 2012 21:36:46

Na 100% Watykan na to nie pozwoli ;D

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Minnie

Minnie | 5 czerwca 2012 21:41:00
Komentuje Ekspert kategorii Człowiek II.

Aktualnie myślę podobnie jak Kucici.

0 ładowanie danych... 2 ładowanie danych... skomentuj
Soundman

Soundman | 5 czerwca 2012 23:55:39

Nie Watykan, tylko taki jegomość jak Bóg, w którego wierzą Chrześcijanie.

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych... skomentuj

anonymous | 5 czerwca 2012 21:54:02

znowu będę tłumaczył: legalizacja?nie, bo jak sokół słusznie zauważył, nie są nielegalne. co do wprowadzenia pewnej normy prawnej to owszem.konkubinat.W ciągu ostatnich 3 kadencji sejmu było min 5 projektów takiej ustawy. Instytucja małżeństwa od tysięcy lat jest zarezerwowana dla kobiety i mężczyzny. Nie widzę żadnego społecznego powodu by pary homo zawierały związki prawne o takiej nazwie. Zaś co do dzieci.eksperci nie są zgodni jaki wpływ ma wychowanie w rodzinie homoseksualnej.Nie widzę też powodu czemu Polska.miała by być opłatkiem doświadczalnym.do tematu proponuje wrócić za 20-30 lat jak będzie można zrobić badania na dorosłych dzieciach osób z takich związków

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
więcej odpowiedzi
1 2 z 2

Koszulki pytamy.pl

Podobne pytania

Narkoman

co czujecie...

23 odpowiedzi i komentarzy

Czy homoseksualizm jest naturalny?

17 odpowiedzi i komentarzy
GabrysiaGC

Czy gejem sie jest juz od urodzenia ?

10 odpowiedzi i komentarzy
mhm666

Akceptujecie homoseksualistów?

31 odpowiedzi i komentarzy
pawmaster

Tolerancja czy propaganda ?

16 odpowiedzi i komentarzy

Czy znacie piosenkę Billie Jean?

2 odpowiedzi i komentarzy

Najaktywniejsi dziś

  1. 1 188,8 pkt elsieelsie
  2. 2 69,8 pkt collins01collins01
  3. 3 56,2 pkt _ewa__ewa_
  4. 4 49,1 pkt tadziotadzio
  5. 5 43,2 pkt znafca_żytaznafca_żyta
więcej rankingów

Eksperci w kategorii:

Carollina Maria N Aszka_ Pitbull_ don_hihot Samotny94 Gwiezdnik02
Zgłoś błąd