zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

• Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych

Materiały z tagiem "logistyka"

Znaleziono 23 wyniki:

Mito

Sesja a wyjazd

Mito | 22 grudnia 2013 12:44:58 | kategoria: Edukacja, Studia

• G+
  • Facebook

Witam. Jestem studentem WSB kierunek Logistyka. Jestem na I roku i za bardzo nie wiem jak wygląda sesja. Sesja jest od 4 lutego do 12 lutego. I własnie 12 luty jest to jedyny możliwy termin którego moge jechać na ferie w góry na 3 dni. Rozumiem ze jak zdam ta sesje z wszystkich przedmiotów to luzik, a co jezeli nie zdam a poprawki sa od razu 13 lutego.

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych...
odpowiedzi i komentarzy: 5
odpowiedz

Logistyka na UAM

~studia | 21 listopada 2013 19:58:46 | kategoria: Edukacja, Studia

• G+
  • Facebook

Czy na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu są studia o kierunku - logistyka?

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... dodaj pierwszą odpowiedź
killsometime

Co warto - logistyka: innowacyjne technologie materiałowe albo międzynarodowe stosunki gospodarcze?

killsometime | 26 lipca 2013 20:51:17 | kategoria: Edukacja, Studia

• G+
  • Facebook

Dostałem się na logistykę: innowacyjne technologie materiałowe i międzynarodowe stosunki gospodarcze na Uniwersytecie Łódzkim.

1. Który kierunek wybrac?

2. Bardzo boję się matmy, bo ciężko mi idzie, i muszę poświęcac dużo energii i czasu. 

3. Po jakim kierunku jest więcej szansy znalezienia pracy?

4. Czy jest możliwośc przeniesienia się z logistyki ze specjalizacją na ogólny kierunek logistyka?

5. Jakie cechy charakteryzują osobę pracującą w tej dziedzinie (logistyce)? MSG i logistyka są do siebie podobne, kierunki na tym samym wydziale ekonomiczno-socjologicznym.

6. Czym się różni praca (proszę chociażby parę punktów napisac)?