zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

• Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych

Materiały z tagiem "uczucia"

Znaleziono 250 wyników:

Jakie kwiaty dla tej dziewczyny?

anonymous | 15 grudnia 2006 21:29:29 | kategoria: Kobieta, Pozostałe

• G+
  • Facebook

Mam pytanie bo nie wiem jakie kwiaty wypada dać dziewczynie, która jest moją bdb przyjaciółką, z którą kiedyś miałem bdb kontakt, a teraz nie widzieliśmy się 1,5roku i planujemy się zobaczyć. Dodam jeszcze że kiedyś bardzo się lubiliśmy. Może różę?? ale jakie czerwone?? czy jakieś inne kwiaty?? zastanawiam się też nad jamimś prezentem też nie wiem co jej podarować?? Pomóżcie, żebym nie wręczył jej jakiejś ...pogrzebowej wiązanki:) bo nie znam się na tym. Fajnie jakby też odp kobiety, znawcy tego tematu:))))

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych... odpowiedz

jak zwrócić na siebie uwagę innych??

anonymous | 13 grudnia 2006 20:59:53 | kategoria: Inne, Pozostałe

• G+
  • Facebook

W domu odnosze wrażenie ,że jestem zwalana na drugi plan (mam mlodszego brata ,ktory gra w pilke nozną;/) .W szkole nie jestem trektowana jak powietrze ,wrecz przeciwnie ,ale tylko dla tego ze nie jestem "plaska". Nienaleze rowniez do chudych dziewczyn. A moj tata ciagle mnie kontroluje z jedzieniem. Dlatego postanowilam nie jesc!! Lecz w szkole mam inny problem!-Jak zwrócić na siebie uwagę innych??

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych...
odpowiedzi i komentarzy: 3
odpowiedz
HELLBOY

Pomocy zrobiłem błąd !! Co zrobić??

HELLBOY | 4 grudnia 2006 23:42:58 | kategoria: Kobieta, Pozostałe

• G+
  • Facebook