zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

Dodaj odpowiedź
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych
fawke

Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?

fawke | 11 listopada 2008 19:10:00 | kategoria: Inne, Pozostałe

• G+
  • Facebook

Bo to jest dla mnie ogromny problem. Zawsze wydaje mi się że jak coś robię to się do tego nie nadaje i zrobię to najgorzej,znowu mi nie wyjdzie itp. Porównaniem może być to że jestem jednym z lepszych uczniów w klasie (ostatnio śr. 5,05),więc moje przeczucia są bezpodstawne. Gdyby to mi się udało myślę że mógłbym opanować moją inną przypadłość(jąkanie). W jaki sposób mogę zwiększyć moje poczucie własnej wartości? Z góry wam dziękuje że dotrwaliście aż tu.

0 ładowanie danych... 11 ładowanie danych... odpowiedzi i komentarzy: 12 skocz do ostatniej odpowiedzi odpowiedz
tagi: ego, jąkanie, własna
Fortunella

Fortunella | 11 listopada 2008 19:19:36

Może się zastanów czy ktoś nie obniża Ci poczucia własnej wartości? Masz świetne wyniki w nauce czy za każdy dobry stopień lub dobrze coś zrobione jest ktoś kto poklepie cię po łopatce o powie szczerz "tak dalej"?

0 ładowanie danych... 3 ładowanie danych... skomentuj
VIPek

VIPek | 11 listopada 2008 20:08:10

Mam dokładnie ten sam problem - jąkanie się + zaniżone poczucie własnej wartośći :) Ale pracuje nad tym i już jest znacznie lepiej :) Musisz zdać sobie sprawę z tego że nie ma powodu dla którego miałbyś zaniżać swoją wartość siebie jesteś wartośćiowy tak samo jak inni i nie potrzebujesz żadnego powodu by dać sobie pozwolenie na odczuwanie tego. Ogólnie uważam, że sam powinieneś szukać odpowiedzi najwłaściwszej dla Ciebie. Mnie pogło zgłębianie NLP i różnych książek typu psychologiczno/rozwojowych własnej osobowości.

yuuri

yuuri | 11 listopada 2008 20:14:04