zamknij x

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta? Załóż konto!

zamknij x

Umieść na stronie

Pobierz kod do umieszczenia pytania na innej stronie internetowej:

Wybierz rozmiar:
Wybierz kolor:
  • Nowe wiadomości
  • Powiadomienia
  • Zaproszenia
Skrzynka wiadomości Nowe wiadomości (odśwież listę)
Powiadomienia o odpowiedziach, komentarzach i ocenach
Zaproszenia do znajomych

Zakupy i prezenty: Dla dziewczyny

co mogę kupić dziewczynie mojego brata na święta?

~Gość | 21 grudnia 2016 11:49:11 | kategoria: Zakupy i prezenty, Dla dziewczyny

• G+
  • Facebook

0 ładowanie danych... 0 ładowanie danych...
odpowiedzi i komentarzy: 5
odpowiedz

Co kupić dziewczynie na gwiazdkę? tak do 50zł

~Gość | 19 grudnia 2016 14:24:41 | kategoria: Zakupy i prezenty, Dla dziewczyny

• G+
  • Facebook

Jesteśmy ze sobą od niedawna, więc bardzo szaleć z ceną nie będę zwłaszcza, że jestem mało zarabiającym studentem. Tak do 50zł.
Dziewczyna uwielbia serial The Walking Dead, ale gadżety z tym zwiazane są właściwie do kupna tylko przez internet a niedawno się dowiedziałem że lada moment wraca do domu a przesyłka zamówiona tylko nie dojdzie na czas. Co mógłbym tymczasowo jej zaoferować? Pluszaka?

odpowiedzi i komentarzy: 7
odpowiedz
tadzio

Hmm , jakie "przebitki" mają sklepy jeżeli potrafią aż tak obniżyć cenę ?

tadzio | 13 grudnia 2016 21:54:48 | kategoria: Zakupy i prezenty, Dla dziewczyny

• G+
  • Facebook

0 ładowanie danych... 1 ładowanie danych...
odpowiedzi i komentarzy: 44
odpowiedz

Czy wręczenie kwiatów dziewczynie po ponad 2 tygodniach spotykania się to nie zbyt szybki krok?

~Gość | 8 grudnia 2016 11:23:12 | kategoria: Zakupy i prezenty, Dla dziewczyny

• G+
  • Facebook

A może wręcz przeciwnie?
Chodzi o skromny, niezobowiązujący bukiet, absolutnie NIE czerwonych róż, lecz jakichś np. kremowych róż lub innych kwiatów (nie znam się to nie wypowiem z nazwy :) ). Kwiaciarka pomoże mi dobrać na taką okazję.